Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00017427 z dnia 2024-01-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania gminnych terenów zielonych na terenie Gminy Niepołomice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509413
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania gminnych terenów zielonych na terenie Gminy Niepołomice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb7affe-9439-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038927/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.6 Utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania gminnych terenów zielonych na terenie Gminy Niepołomice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1479200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Niepołomice
Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik nr 1o SWZ.
Miejsce wykonywania zamówienia: Gmina Niepołomice
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
1) ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności
w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności:
a) Usuwanie drzew i krzewów,
b) Zabiegi pielęgnacyjne w obrębie korony drzew czyli: usunięcie gałęzi martwych lub nadłamanych, utrzymywanie uformowanego kształtu korony drzew, wykonywanie specjalistycznych zabiegów w celu przywrócenie statyki drzewa, strzyżenie żywopłotów,
c) Utrzymanie trawników urządzonych, zasilanie, koszenie oraz zbiór i wywóz trawy,
d) Jesienne grabienie liści,
e) Pielęgnacja kwietników sezonowych: obsadzanie, podlewanie, pielenie, zasilanie i ochrona,
f) Pielęgnacja rabat kwiatowych/różanki/: cięcie, zasilanie, pielenie, ogławianie, ochrona oraz zabezpieczenie krzewów na zimę
g) Pielęgnacja rabat bylinowych i rabat obsadzonych krzewami (pielenie, cięcie, podlewanie, zasilanie i ochrona),
h) Koszenie poboczy dróg,
i) Ręczne sprzątanie traktów pieszych i chodników,
j) Mechaniczne sprzątanie miasta przez zamiatarkę,
k) Sprzątanie poboczy ulic (ręczne zbieranie odpadów),
l) Sprzątanie przystanków autobusowych (ręczne zbieranie odpadów),
ł) Sprzątanie ławek ekologicznych,
m) Opróżnianie koszy
n) Obsługa imprez okolicznościowych,
o) Odśnieżanie i posypywanie chodników i małych parkingów przez maszynę – odśnieżarkę,
p) Czyszczenie i odmulanie w terminie 6 tygodni po zakończeniu zimy rzeczywistej, chodników, wydzielonych traktów pieszych oraz dróg,
r) Urządzanie nowych terenów zieleni zgodnie ze zgłoszeniami Zamawiającego
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2022 r. poz. 1952).
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do zaproszenia do negocjacji.
4) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do negocjacji.
Uwaga: Wykonawca, któremu udzielono zamówienia na podstawie ust. 1 pkt 11- 13, nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, która dotyczy głównego przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRASTRUKTURA NIEPOŁOMICE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832044382
7.3.3) Ulica: ul. Droga Królewska 27
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa sadzonek, usługi podnośnikiem
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFRASTRUKTURA NIEPOŁOMICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFRASTRUKTURA NIEPOŁOMICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1597536 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Niepołomice
- Remont zabytkowego ratusza w Niepołomicach
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zbuczyn
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.