Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych z zakresu wspierania rodziny i wspierania osób niepełnosprawnych na rok 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5454037
1.5.8.) Numer faksu: 65 5453506
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8607131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych z zakresu wspierania rodziny i wspierania osób niepełnosprawnych na rok 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4891124-950d-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059963/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług społecznych z zakresu wspierania rodziny i wspierania osób niepełnosprawnych w latach 2023-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 545000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmująca działania w zakresie wspierania rodziny: Klub Aktywności Lokalnej (dalej KAL), przy czym:Celem KAL jest zapewnienie wzrostu aktywności obywatelskiej mieszkańców dwóch (2) wsi na terenie gminy Rawicz. W szczególności: nabycie nowych umiejętności z zakresu zagospodarowania czasu wolnego; wzmocnienie integracji międzypokoleniowej oraz integracji środowiska lokalnego, w tym z osobami z wysokiego ryzyka socjalnego; wzrost umiejętności samoorganizacji społeczności lokalnej, promocja idei samopomocy i pomocy sąsiedzkiej; rozwój wolontariatu akcyjnego i długoterminowego wśród mieszkańców terenów wiejskich.
Zakres działań w ramach świadczenia usługi: prowadzenie dwóch (2) Klubów – po jednym Klubie na każdej z lokalizacji, prowadzenie warsztatów tematycznych oraz inicjatywy społeczne. Zakres i forma działań powinny uwzględniać potrzeby i zainteresowania uczestników.
Minimalne wskaźniki do osiągnięcia przez Wykonawcę, w pełnym okresie realizacji zamówienia:
- liczba osób biorących udział w zajęciach: 20.
- liczba przeprowadzonych warsztatów tematycznych ( w godzinach): 24.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 74000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmującą działania w zakresie wspierania osób niepełnosprawnych: Klub Samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi (dalej KS), przy czym:Celem prowadzenia KS jest wspieranie aktywności społecznej osób z zaburzeniami psychicznymi w ich własnym środowisku. W szczególności: nabywanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia i kształtowania po-prawnych relacji z otoczeniem; zwiększenia zaradności i samodzielności życiowej, a także integracji społecznej (zasada deinstytucjonalizacji); przełamywanie izolacji społecznej osób z zaburzeniami psychicznymi; doskonalenie umiejętności radzenia sobie w codziennych sytuacjach życiowych i społecznych; pogłębianie zainteresowań i aktywne wypełnianie wolnego czasu.
Zakres działań w ramach świadczenia usługi:
- warsztaty tematyczne w formie grupowych treningów umiejętności społecznych np.: trening kulinarny, trening umiejętności praktycznych, trening umiejętności spędzania czasu wolnego: zainteresowanie rękodziełem, trening zdrowego stylu życia, zajęcia muzyczno-ruchowe oraz inne zajęcia wynikające z potrzeb uczestników;
- grupa wsparcia dla osób chorych na schizofrenię - zajęcia w formie spotkań grupowych z specjalistą;
- udział w życiu kulturalnym – kino, spektakle teatralne, itp.;
- poradnictwo psychologiczne (dla mieszkańców zakwalifikowanych do korzystania z usługi i/lub członków rodzin).
Minimalne wskaźniki do osiągnięcia przez Wykonawcę, w pełnym okresie realizacji zamówienia:
- liczba osób biorących udział w zajęciach: 20.
- liczba przeprowadzonych warsztatów tematycznych w formie grupowych treningów umiejętności społecznych ( w godzinach): 80.
- liczba przeprowadzonych spotkań grupy wsparcia dla osób chorych na schizofrenię: 20.
- liczba wydarzeń kulturalnych: 9.
- liczba spotkań w zakresie poradnictwa psychologicznego dla rodzin: 20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 103500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Aktywnych Kobiet "No i co!"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991954470
7.3.3) Ulica: Osiedlowa
7.3.4) Miejscowość: Łaszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE AKTYWNYCH KOBIET "NO I CO!"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE AKTYWNYCH KOBIET "NO I CO!"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-04 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Aktywnych Kobiet 'No i co!"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991954470
7.3.3) Ulica: Osiedlowa
7.3.4) Miejscowość: Łaszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE AKTYWNYCH KOBIET "NO I CO!"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE AKTYWNYCH KOBIET "NO I CO!"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-04 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Rawiczu
- Budowa strzelnicy sportowej w Sierakowie.
- Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz
- Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.