Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266337/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż zmywarek gastronomicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Świnoujście S.A.
1.3.) Oddział zamawiającego: Uzdrowisko Świnoujście S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 3213760
1.5.8.) Numer faksu: 91 3212314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
uzdrowisko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż zmywarek gastronomicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d48a9c36-4393-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123104/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu gastronomicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266337/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/UŚ/SG/11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153750 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż zmywarek gastronomicznych- 3 szt.:
• urządzenie wykonane ze stali nierdzewnej z przeznaczeniem do mycia sprzętu kuchennego.
• gabaryty zewnętrzne max. 775/870/2000 mm przy otwartych drzwiach głęb. max do 1295 mm,
• wysokość zmywarki z otwartymi drzwiami maks. 2000 mm,
• wysokość komory wejścia min. 640 mm umożliwiająca mycie termoportów,
• kosz o wymiarze min. 612/672 mm,
• pojemność zbiornika wody myjącej 69 l.
• zużycie wody do 4,7 l na cykl,
• urządzenie wyposażone w pompę wypompowującą wodę ze zbiornika oraz wspomagającą ciśnienie płukania,
• moc urządzenia 10 KW /400V
• system odsysania pary i odzysku ciepła,
• wydajność 40/24/12 koszy/h, programy krótkie 64/42/23 kosze/h,
• woda myjąca jest filtrowana przez 4 stopniowy system filtracji ługu myjącego.
• urządzenie wyposażone w czujnik zabrudzenia ługu myjącego,
• dolna część drzwi w zmywarce składana wzdłuż ściany maszyny co ułatwia obsłudze dostęp do dna zbiornika maszyny,
• zmywarka posiadająca funkcję ustawienia kosza w pozycji pionowej w komorze mycia w celu bezkolizyjnego wyciągania do czyszczenia systemów sit oraz ramion myjących,
• wyposażenie w system częściowej wymiany wody w zbiorniku,
• wyposażenie w dodatkowy przycisk start/stop z kodowaniem koloru zainstalowany w bocznej krawędzi zmywarki ułatwiający zdalne dostrzeżenie statusu procesu mycia,
• możliwość regulacji ciśnienia mycia indywidualnie dla każdego programu podstawowego (opcja serwisowa),
• funkcja mycia intensywnego (czas mycia wydłużony o 50% podstawowego czasu),
• wyposażenie w metalową osłonę panelu elektronicznego.
Opis działania elektronicznego urządzenia sterującego panelu dotykowego.
• postęp procesu mycia w zmieniającym się kolorze przycisku uruchamiania,
• włącznik wyłącznik,
• opróżnianie zbiornika,
• funkcja samooczyszczenia po skończonej pracy wraz z instrukcja postępowania wyświetlającą się na ekranie dotykowym,
• informacja o usterkach,
• informacja o programie i temperaturze bojlera,
• informacja o temperaturze wody w zbiorniku,
• dodatkowe programy uniwersalne oraz krótkie.
• zapis pracy zmywarki (zapis zdarzeń) z pamięcią 170 wpisów dostępny z poziomu obsługi kadry kierowniczej.
Wyposażenie dodatkowe: zmiękczacz wody automatyczny KING EI – 3 szt.
• zmiękczacz wody z automatycznym procesem regeneracji,
• regeneracja w trybie objętościowym inteligentnym,
• elektroniczna głowica sterująca.
• podczas regeneracji dostępna jest twarda woda.
• głowica wyposażona w mieszacz wody. Maksymalny przepływ wody to 75 l/min.
• wymiary szer. 410 mm ,gł.280 mm, wys. 470mm
• zbiornik soli 15 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189112,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196185 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189112,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Klimatex Jacek Kujawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711119402
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 17d
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KLIMATEX" JACEK KUJAWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KLIMATEX" JACEK KUJAWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189112,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DROBNEGO SPRZĘTU, WYROBÓW PAPIEROWYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa implantów i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS "Sasanka" w Świnoujściu
- Dostawa i montaż 3 sztuk urządzeń do suchego hydromasażu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego
- Zakup urządzeń gastronomicznych parowych wraz z montażem
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.