eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów, w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce69bdf0-6ce9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039338/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.50.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 877931,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wraz z sukcesywną dostawą tablic rejestracyjnych według obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa, w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
2. Podane niżej przewidywane ilości tablic służą do porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian ilościowych nieprzekraczających 20% wartości oferty w sytuacji opisanej w § 2 ust. 5 Załącznika do SWZ Projektowane postanowienia umowy, tj. w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na tablice rejestracyjne.
4. Rodzaje i przewidywane ilości dostawy tablic:
1) tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w tym: zwyczajne, zabytkowe, indywidualne tymczasowe, profesjonalne, zmniejszone, w tym tablice dla pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem, w tym również tablice rejestracyjne przeznaczone do zawodów sportowych, które zaczną obowiązywać w trakcie trwania umowy, tj. od 1 czerwca 2024 r. na podstawie przepisów wykonawczych – 19 000 kpl.;
2) tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w tym: zwyczajne, tymczasowe, profesjonalne - 750 szt.;
3) tablice motocyklowe w tym: zwyczajne, zabytkowe, indywidualne tymczasowe, profesjonalne, w tym tablice dla pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem – 1 750 szt.;
4) tablice motorowerowe w tym: zwyczajne, zabytkowe, indywidualne tymczasowe, profesjonalne, w tym tablice dla pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem, wykonawczych – 1 100 szt.;
5) wtórniki tablic rejestracyjnych – 310 kpl.;
6) wtórniki tablic rejestracyjnych – 270 szt.;
7) dodatkowa tablica / bagażnik – 700 szt.
5. Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej, niebieskiej lub zielonej trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe.
6. Wymagany okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 4 lata (48 miesięcy). Zaproponowanie w ofercie gwarancji dłuższej niż 4 lata będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ. Zaproponowanie w ofercie terminu gwarancji krótszego niż minimalny będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Wydziału Komunikacji i złożyć je, bez dodatkowych kosztów, w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w siedzibie w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, własnym transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8. Komplety/sztuki tablic rejestracyjnych powinny być zapakowane w koszulkę foliową.
9. Zamawiający w okresie jeden raz w tygodniu przekazuje Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca niezwłocznie zlikwidował wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi być udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostaje doręczony Zamawiającemu do trzech dni roboczych od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych.
10. Odbioru tablic wycofanych do kasacji Wykonawca dokonywać będzie raz w tygodniu, z miejsca wskazanego w Wydziale Komunikacji w siedzibie w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować i dostarczyć przedmiot zamówienia w okresie: od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
12. Wymagany czas dostawy:
1) zamówienia zbiorczego powyżej 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia,
2) zamówienia zbiorczego do 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zaproponowanie w ofercie czasu dostawy zamówienia zbiorczego do 1000 kompletów/sztuk w terminie krótszym niż 5 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału SWZ.
3) zamówienia zbiorczego do 50 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych wynosi 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia,
4) zamówienia na wtórniki tablic rejestracyjnych i dodatkowe tablice/bagażniki od poniedziałku do piątku wynosi maksymalnie w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. Zaproponowanie w ofercie czasu dostawy wtórników tablic rejestracyjnych /dodatkowych tablic rejestracyjnych w czasie krótszym niż 72 godziny będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 917715,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935927,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 917715,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH NAT-POL Spółka Jawna Sławomir Jaszczuk i Wspólnicy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361914480

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Reymonta 11c

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 917715,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.