eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaniów › Dokończenie budowy strzelnicy w gminie Domaniów w ramach konkursu Ministra Obrony Narodowej "Strzelnica w powiecie 2022"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie budowy strzelnicy w gminie Domaniów w ramach konkursu Ministra Obrony Narodowej „Strzelnica w powiecie 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOMANIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934851

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56

1.5.2.) Miejscowość: Domaniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-216

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 301 77 35

1.5.8.) Numer faksu: 71 301 78 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadomaniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminadomaniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/5482/wiadomosc/635432/zw27192022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie budowy strzelnicy w gminie Domaniów w ramach konkursu Ministra Obrony Narodowej „Strzelnica w powiecie 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca09451-ec03-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001343/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa strzelnicy w gminie Domaniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209499/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1991056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane prowadzone pn.: Dokończenie budowy strzelnicy w gminie Domaniów w ramach konkursu Ministra Obrony Narodowej „Strzelnica w powiecie 2022”.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia polegają na kompleksowym dokończeniu budowy obiektu po odstąpieniu z winy wykonawcy od umowy na roboty budowlane z dotychczasowym wykonawcą tj. na wykonaniu wszelkich pozostałych do wykonania robót budowlanych, dostaw i usług w zakresie i standardzie wynikającym
z załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz umożliwiającym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i przeprowadzenie procedury certyfikacji strzelnicy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został ujęty w inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej oraz dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt technologiczny oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zakres zamówienia wynika z zakresu robót wskazanych w dokumentacji projektowej pomniejszonego o zakres robót wykonanych przez dotychczasowego wykonawcę w sposób prawidłowy tj. zgodny z dokumentacją projektową.
5. Zakres robót wykonanych przez dotychczasowego wykonawcę zawiera inwentaryzacja architektoniczno-budowlana.
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, wzorem umowy, SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
UWAGA!
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia częściowo z materiałów powierzonych przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże stal profilową oraz blachę stalową trudnościeralną w ilości niezbędnej do wykonania kulochwytu głównego oraz wszystkich przesłon poprzecznych wraz z daszkami. Wszelkie pozostałe materiały dostarczy Wykonawca. Materiał powierzony przez Zamawiającego niewykorzystany przez Wykonawcę podlega rozliczeniu i zwrotowi do magazynu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844351,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1719540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1719540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Target Zone Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi ogólnobudowlane i hydrauliczne czyszczenie kanalizacji remonty konserwacje Tejchman Bogdan, Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Domaniowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231476878

7.3.3) Ulica: Niesadna - Przecinka 28

7.3.4) Miejscowość: Pilawa

7.3.5) Kod pocztowy: 08-440

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1719540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Aneksem podpisanym 26 października 2022 r. skrócono termin realizacji zadania do 75 dni. Pozostałe warunki umowy pozostały bez zmian.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.