eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE GMINY SULECHÓW



Ogłoszenie z dnia 2021-03-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016940 z dnia 2021-03-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE GMINY SULECHÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683851120

1.5.8.) Numer faksu: 683854686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/030

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE GMINY SULECHÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-019b520f-652a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000028/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Remonty nawierzchni bitumicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004873/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162561,6 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Sulechów, w tym: 1) remonty cząstkowe nawierzchni z cięciem piłą,2) remonty cząstkowe nawierzchni bez cięcia piłą,3) remonty cząstkowe nawierzchni masą „na zimno”,4) remonty cząstkowe przy użyciu recyklera,5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową gry-sowo-żwirową,6) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa, wraz z wykonaniem sprysku,7) frezowanie nawierzchni bitumicznej,8) likwidacja spękań i rakowin emulsją asfaltową i grysami,9) zalewanie szczelin masą zalewową,10) regulacja pionowa studzienek i skrzynek ulicznych dla urządzeń podziemnych.w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego, przy założeniu średniej, orientacyjnej grubości ubytku w jezdni 4 cm dla remontów opisanych w ppkt 1-4 powyżej. Wykonawca zrealizuje prace określone w umowie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy do miejsca wbudowania na własny koszt i ryzyko. Koszt materiałów wykorzysta-nych do realizacji umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy.2. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji przedmiotu zamówienia weryfikować zatrudnienie pra-cowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę w zakresie opisanym w pkt. 2 powyżej.4. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo:1) żądać oświadczeń zatrudnionych pracowników, 2) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pra-cowników na podstawie umowy o pracę, 3) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników,4) innych dokumentów,zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracowni-ka. 5. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć wymagane dokumenty w terminie 3 dni od daty zgłoszenia takiego żądania.6. Zamawiający zastrzega prawo przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób opisanych w pkt. 2 powyżej, w każdym czasie w okresie realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązuje się umożli-wić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli, zarówno na terenie robót podczas ich re-alizacji, jak również poprzez przedłożenie żądanych przez Zamawiającego dokumentów do jego siedziby.7. Postanowienia powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy i dalszych podwyko-nawców, jeśli będą uczestniczyli w realizacji przedmiotu umowy.8. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres prac objęty zamó-wieniem będzie wypłacane, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiającemu po wykonaniu usług określonych protokołem typowania oraz dokonaniu odbioru tych prac bez zastrzeżeń.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.13. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.14. Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewi-duje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie robót opisanych w §1 ust. 2 projek-tu umowy, w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić wyłącznie po uprzednim zwiększeniu planu wydatków Gminy Sulechów w roku 2021 na realizację przedmiotu umowy.15. Maksymalna wartość opcji polegającej na zwiększeniu wynagrodzenia za przedmiot umowy, w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 30% (trzydzieści procent) kwoty wynagrodzenia szacunkowego, o której mowa w § 7 ust. 2 projektu umowy.16. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowią-zany do jego realizacji, na zasadach i po cenach określonych w niniejszej umowie, co ni-niejszym Wykonawca akceptuje. 17. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnie-niem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony w § 7 ust. 7 projektu umowy, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akcep-tuje i oświadcza, że nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiające-go.18. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji wielo-krotnie do wartości określonej w pkt 7 powyżej, w terminie do dnia 30 grudnia 2021 r., a Wykonawca wykona zamówienie w terminie określonym w § 2 ust. 2 projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197747,1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197747,1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197747,1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252127822

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 9

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197747,10

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.