Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324239/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaopatrzenie Zarząd Dróg Powiatowych w paliwa płynne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.soldea.pl/epz/epz/postepowanieedycja.php?idPostepowania=14011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaopatrzenie Zarząd Dróg Powiatowych w paliwa płynne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-230e4efd-619e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002304/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa oleju napedowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324239/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-43/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów oraz maszyn należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku:
a) Benzyny bezołowiowej (Pb 95) ok. 3 000 litrów
b) Oleju napędowego (ON) ok 110 000 litrów
2) Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz wymagania norm PN-EN 590 + A1:2017-06 i PN-EN 228+A1:2017-06/Ap1:2017-11
3) Olej napędowy będzie wykorzystywany do samochodów i urządzeń wykorzystywanych przez Zamawiającego zaś benzyna bezołowiowa do maszyn i urządzeń wykorzystywanych przez Zamawiającego.
4) Dostawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Dostawcy, przez co najmniej 11 godzin w ciągu doby tj. od 700 do godz. 1800,
5) Odbiór paliwa odbywa się będzie bezgotówkowo,
6) Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych w siedzibie Zamawiającego, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg. aktualnych potrzeb Zamawiającego
7) Wynagrodzenie za dostarczone paliwo może ulec zmianie poprzez zmianę cen jednostkowych dostarczanych przez Dostawcę paliw jedynie.
8) Wykonawca każdorazowo wystawi faktury VAT, które muszą zawierać: nurem umowy, datę tankowania, rodzaj i ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową jednego paliwa z uwzględnieniem upustu,
9) Faktura VAT za zakupione paliwo należy wystawiać nie rzadziej niż raz w tygodniu,
10) Do przekładanej faktury należy dołączyć dowód wydania paliwa np. WZ, które musi zawierać datę tankowania, ilość i rodzaj zakupionego paliwa numer rejestracyjny oraz markę pojazdu, czytelne imię i nazwisko osoby pobierającej oraz podpis osoby pobierającej paliwo
11) Minimalna wartość Świadczenia ze strony zamawiającego z tytułu realizacji umowy stanowi 60% ilość każdego paliwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWSKI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322056233
7.3.3) Ulica: Graniczna 21 b
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
- Budowa hali sportowej w Otwocku Wielkim
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Olej napędowy miejski.
- na zakup paliwa do zbiorników wskazanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w 2006 roku.
- DO-1/05.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.