eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Usługa dostępu do platformy multimedialnej biblioteki cyfrowej dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2021-03-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016752 z dnia 2021-03-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dostępu do platformy multimedialnej biblioteki cyfrowej dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230480619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwówecka 18

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 53 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.sztando@kpswjg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.kpswjg.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dostępu do platformy multimedialnej biblioteki cyfrowej dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-846a0338-7b42-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009246/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa dostępu do platformy multimedialnej biblioteki cyfrowej dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "Uczelnia bez barier" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012509/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT-2151-1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługa sieciowego dostępu do pełnotekstowej bazy danych (zawierającej publikacje wymienione w załączniku nr 2 do SWZ „wykaz tytułów publikacji w formie elektronicznej: ebooków, audiobooków oraz wideo-kursów ” – lista tytułowa) dla studentów i pracowników (ok. 1200 osób) Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze. 2. Biblioteka ma być oparta na nowoczesnych technologiach, gromadzić najnowszą literaturę i prasę specjalistyczną, akademicką, naukową oraz poradniki we wszystkich formatach. Publikacje w ofercie pakietowej dla Zamawiającego zawierać powinny minimum publikacje z listy załączniku nr 2 do SWZ z kategorii literatury: Informatyka, Technika i Mechanika, Systemy operacyjne, Elektronika, Grafika/Wideo/CAX, Programowanie, Sieci komputerowe, Big Data, Machine Learning, Urządzenia mobilne, Web development, Office, Narzędzia programistyczne, Popularnonaukowe i akademickie, Biznes i ekonomia, Języki obce, Poradniki, Poradniki zawodowe i specjalistyczne, Prawo, Psychologia, Edukacja, Rozwój osobisty, Nauki przyrodnicze, Nauki społeczne.3. Zamawiający wymaga:1) przejrzystego Interfejsu oraz dostępu do zasobów bibliotecznych przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca oraz poprzez dowolne urządzenie z dostępem do Internetu obsługujące przeglądarkę www,2) nielimitowanej ilości wypożyczonych publikacji w czasie trwania umowy przez jednego czytelnika, nielimitowanej ilości czytelników korzystających z e-biblioteki oraz braku limitu stron,3) dostępu sieciowego kontrolowanego adresami IP na terenie uczelni oraz możliwości dostępu serwisu przez użytkowników Zamawiającego z poza terenu uczelni - np. kody PIN (dla pracowników i studentów Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze) do publikacji w formie elektronicznej. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiera szczegółową listę tytułową audiobooków oraz wideo-kursów w formie elektronicznej,4) pełnej kompatybilności platformy online ze wszystkimi przeglądarkami internetowymi, brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerze, platforma dostępna z poziomu przeglądarki internetowej,5) dostępu do publikacji bez wzglądu na używany przez czytelnika sprzęt (komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon, urządzenie mobilne) bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej obsługującej protokoły http i https;6) z każdej udostępnionej publikacji będzie mogło jednocześnie korzystać minimum pięciu czytelników jednocześnie;7) dostęp do publikacji oznacza prawo do wyświetlania, przeglądania i przeszukiwania pełnych treści publikacji elektronicznych wymienionych na ‘ liście tytułowej”;8) udostępnione publikacje można:- czytać na ekranie monitora w tym w trybie pełnoekranowym;- nawigować od elementów spisu treści do elementów tekstu głównego;- przeszukiwać tekstowo spis treści i tekst główny;- zaznaczać wybrane elementy tekstu w celu ich późniejszego odszukania także po ponownym zalogowaniu- robić notatki i odczytywać je, także po ponownym zalogowaniu.9) łatwość użytkowania tj. - aplikacje na Androida i iOS dla urządzeń mobilnych- nie wymagamy instalowania dodatkowego oprogramowania- bez limitu ilości i rodzaju urządzeń: komputer, tablet, smartfon dla jednego użytkownika- pełna kompatybilność e-biblioteki z wszystkimi przeglądarkami internetowymi- narzędzia pracy z tekstem: notatki, rysunki, komentarze zawsze dostępne na koncie czytelnika,10) zapewnienia bezpieczeństwa tj:- ochrona publikacji przed kopiowaniem i udostępnianiem w sieci- funkcjonowanie zgodne z ustawą o ochronie praw autorskich11) Formy dostępu/logowania użytkownika do biblioteki:- serwer HAN - domena Uczelni (adresy e-mail studentów, wykładowców)- kod dostępu- adresy IP (infrastruktury Uczelni, bez autoryzacji)

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy Pzp tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wady w postepowaniu polegające na dokonaniu przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisów Pzp, które mają lub mogły mieć wpływ na wynik postępowania i nie są usuwalne, stanowią podstawę unieważnienia postępowania.Uzasadnienie faktyczne:W Specyfikacji Warunków Zamówienia w pkt-cie 2 rozdziału XII „opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert” Zamawiający opisał, że przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się między innymi kryterium liczba jednoczesnych dostępów poprzez opisanie jego znaczenia w następujący sposób:„ „Kryterium -Liczba jednoczesnych dostępów /L/ - liczba jednoczesnych dostępów do pojedynczej publikacji.Kryterium temu zostaje przypisana liczba 40 punktów. Ilość punktów poszczególnym Wykonawcom za kryterium, przyznawana będzie według poniższej zasady:Oferta z liczbą o największym dostępie do publikacji otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty - ilość punktów wyliczona wg wzoru :Li = (Liczba dostępów oferty badanej : Największa liczba dostępów) x 40 pkti - numer oferty badanejLi - liczba punktów za kryterium „Liczba jednoczesnych dostępów” (oferty badanej)Liczba dostępów oferty– liczba dostępu z OFERTY.Minimalna liczba dostępów do pojedynczej publikacji wynosi - 5. Oferty proponujące mniejszą ilość jednoczesnych dostępów zostaną odrzucone. Maksymalna ilość dostępu wynosi - 10. W przypadku, gdy w ofercie zaproponowana zostanie liczba dostępu 10 i więcej do oceny ofert zostanie przyjęta wielkość 10 ilość dostępu.Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium Liczba jednoczesnych dostępów, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.”Oferenci zobowiązani byli do wpisania ceny i liczby jednoczesnych dostępów do pojedynczej publikacji w ofercie. Oferta sporządzona miała być według formularza załączonego do SWZ przez Zamawiającego.Wzór formularza ofertowego sporządzonego przez Zamawiającego nie zawierał pozycji do wpisania liczby jednoczesnych dostępów do pojedynczej publikacji.W dniu 11.03.2021r. do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta i nie zawierała ona liczby jednoczesnych dostępów do pojedynczej publikacji.Po analizie zapisów SWZ, brak umieszczenia deklarowanej liczby jednoczesnych dostępów w formularzu ofertowym jest wadą w prowadzonym postępowaniu uniemożliwiającym zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.Zamawiający na obecnym etapie postępowania (po upływnie terminu składania ofert) nie może zmienić SWZ, a w konsekwencji nie może usunąć wadliwych zapisów SWZ. W powstałych okolicznościach Zamawiający nie ma możliwości naprawienia zaistniałego błędu i wyeliminowania wady w postępowaniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000

2021-03-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.