eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Bieżące utrzymanie dróg i zieleni na terenie Gminy Kozienice w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg i zieleni na terenie Gminy Kozienice w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi@kozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg i zieleni na terenie Gminy Kozienice w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88f09b57-76d3-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Bieżące utrzymanie dróg, terenów gminnych i wewnętrznych, zieleni, małej architektury oraz obiektów budowlanych na terenie miasta i gminy Kozienice. Realizacja w 2023 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.72.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Remonty dróg o nawierzchni nieutwardzonej – wykonanie wzmocnienia odcinków dróg kruszywem o różnych frakcjach od 4 – 31,5 w sołectwach Gminy Kozienice. Rodzaj materiału /frakcji/ będzie ustalany na bieżąco/.
a. Wykaz zadań do realizacji ze środków sołeckich i ich wysokość z podaniem sołectw, zawiera załącznik. Szczegółową lokalizację Wykonawca uzgodni z sołtysem - ok. 1000 t /do wysokości środków finansowych sołectwa/.
2) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią
z tłucznia i klińca w ilości ok. 1 000 ton, na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń 3) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z gruzu z wysypiska na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw
z podziałem na frakcje:
4) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu szlaki w ilości
ok. 600 t,
5) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu żwiru, piachu w ilości ok. 100 t,
6) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu gruzu
z wysypiska w ilości ok. 1000 t,
7) Ścinka poboczy przy drogach gminnych - ścinanie zawyżonych poboczy dróg gminnych
– ok. 1000 m2, obejmujące usunięcie gałęzi, kamieni itp., ścięcie poboczy z nadaniem wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie powierzchni ściętego pobocza, wywóz nadmiaru gruntu, uzupełnienie poboczy po ścince mieszaniną gruntu uzyskanego ze ścinki poboczy z kruszywem 0 - 31,5 mm w stosunku 50/50, wg wskazań Zamawiającego, zagęszczenie miejsc uzupełnionych,
8) Usuwanie krzaków, drzew i pni - w ilości ok. 2 000 m2 (na wskazanie Zamawiającego),
9) Pielęgnacja zielni przydrożnej w tym nasadzenia nowych drzew,
10) Koszenie poboczy przy drogach gminnych oraz terenów wokół mostów – ok. 2 x 200 000m2 + 1 x 140 000m2 = ok. 540 000m2 w tym: koszenie ręczne lub mechaniczne, wywóz oraz utylizacja części zielonych,
11) Remonty cząstkowe ulic z betonu asfaltowego polimerami – ok. 4 tony,
12) Remonty obiektów mostowych i przepustów,
13) Remonty i konserwacja infrastruktury w obrębie sieci kanalizacji deszczowej,
14) Remonty chodników, dróg, parkingów oraz likwidacja barier dla niepełnosprawnych,
15) Bieżące utrzymanie dróg w zakresie profilowania, uzupełniania nawierzchni, zagęszczania, równania, przy użyciu sprzętu – ok. 50 000m2,
16) Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni z kostek betonowych,
17) Montaż, demontaż, utrzymanie, wiat przystankowych,
18) Remonty w tym wymiana szyb i mycie wiat przystankowych,
19) Czyszczenie korytek odprowadzających wody deszczowe /Janików-Folwark, Nowa Wieś, Przewóz, Staszów, Nowiny, Polna/,
20) Remont infrastruktury kanalizacji deszczowej.
21) Zamiatanie dróg, chodników i parkingów,
22) Czyszczenie rowów przydrożnych, przepustów,
23) Odchwaszczanie nawierzchni dróg w tym opryski, ręczne, mechaniczne czyszczenie nawierzchni,
24) Wykaszanie wokół separatorów oraz koryt rzeki w obrębie wylotów kanalizacji deszczowej,
25) Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i remontów dróg,
26) Wprowadzanie stałych organizacji ruchu na drogach i parkingach,
27) Konserwacja oświetlenia ulicznego,
28) Remont infrastruktury w pasie drogowym np. stojaki na rowery, ławki itp.
29) Konserwacja i utrzymanie dróg w zakresie: chodników, dróg, oznakowania pionowego, mostów
i innej infrastruktury drogowej - rozliczenie powykonawcze na podstawie stawek cenotwórczych. Koszty materiałów rozliczane po kosztach zakupu.
30) Remont infrastruktury sportowo rekreacyjnej na terenie Gminy,
31) Pozostały zakres prac nie wymieniony, a niezbędny do realizacji bieżącego utrzymania dróg określany w pisemnych zleceniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2655000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2655000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2655000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121878705

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2655000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2023-01-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.