eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › "Budowa świetlicy wiejskiej w Czerlejnie wraz z wiatą i infrastrukturą towarzyszącą"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy wiejskiej w Czerlejnie wraz z wiatą i infrastrukturą towarzyszącą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kostrzyn.wlk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlicy wiejskiej w Czerlejnie wraz z wiatą i infrastrukturą towarzyszącą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7db7bc39-2fd7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000632/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa świetlicy wiejskiej w Czerlejnie wraz z wiatą i infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234368/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.17.2021.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa świetlicy wiejskiej w Czerlejnie wraz z wiatą i infrastrukturą towarzyszącą”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia prowadzone będą roboty budowlane, w szczególności: Budowa parterowego budynku wolnostojącego przykrytego dachem stromym wielospadowym. Wraz z budowaną budynku zostanie wykonane zagospodarowanie terenu polegające na wykonaniu dojść i dojazdów do budynków oraz nowego oświetlenia zewnętrznego przy projektowanym obiekcie. Przy budynku zostanie również zrealizowana drewniana wiata rekreacyjna. Do budynku zostanie doprowadzone przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne i energetyczne. Inwestycja przewiduje również demontaż istniejącego oświetlenia kolidującego z projektowanymi obiektami.
Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac:
- Prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy;
- Prace geodezyjne;
- Demontaż istniejącego oświetlenie terenu kolidującego z projektowanymi obiektami;
- Prace ziemne, usunięcie humusu oraz wykopy pod fundamenty budynku;
- Wykonanie prac fundamentowych projektowanego budynku związanych z wykonaniem ław fundamentowych oraz ścian fundamentowych, instalacji podposadzkowej oraz warstwy chudego betonu;
- Wykonanie konstrukcji budynku ścian zewnętrznych, stropu i konstrukcji dachu;
- Wykonanie ścian działowych wewnętrznych;
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej);
- Wykonanie instalacji wewnętrznych (elektrycznej, grzewczej, wodociągowej i kanalizacyjnej);
- Wykonanie przyłączy zewnętrznych do budynku;
- Wykonanie instalacji oświetlenie terenu;
- Wyprawy tynkarskie;
- Wykonanie posadzek;
- Wykonanie okładzin ściennych i podłogowych;
- Wykonanie pokrycie dachowego wraz z obróbkami blacharskimi;
- Montaż systemu paneli fotowoltaicznych;
- Biały montaż i montaż osprzętu elektrycznego;
- Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- Prace elewacyjne: ocieplenie i wyprawy tynkarskie zewnętrze;
- Wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych;
- Wykonanie drewnianej konstrukcji wiaty rekreacyjnej;
- Wykonanie posadzki z kostki betonowej pod obrysem wiaty rekreacyjnej;
- Montaż pokrycie dachowego i obróbek blacharskich;
- Wykonanie dojazdów i dojść do projektowanych obiektów z kostki betonowej;
- Uprzątnięcie terenu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ dokumentacja projektowo-kosztorysowa:
− projekt budowlany;
− projekt przyłączy;
− przedmiary;
− specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1462000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Constructo Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792697830

7.3.3) Ulica: Rogówko 6A

7.3.4) Miejscowość: Lubicz

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.