eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie oraz w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie oraz w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wł. Andersa 34a

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-950

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 094 34 28 656

1.5.8.) Numer faksu: 094 36 77 113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pokos@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-koszalin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b41f39c-846b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie oraz w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b41f39c-846b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123608/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie oraz w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3039-7.261.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 107 w Koszalinie.
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje stałą, bezpośrednią ochronę:
a) w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 7:30 - 15:30 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny;
b) w środy w godzinach 7:30 - 17:00 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny.

Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje świadczenie usługi ochrony fizycznej, a przede wszystkim:
1. Utrzymanie ładu i porządku publicznego w obiekcie;
2. Stałe patrolowanie i dozór budynku oraz terenu do niego przylegającego;
3. Ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego;
4. Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń;
5. Reagowanie na mogące wystąpić́ sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi i działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacja w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń́ losowych (np. zalanie wodą, itp.);
6. Natychmiastowe reagowanie na wezwania pracownika chronionego obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa;
7. Zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki;
8. Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku, na terenie chronionego obiektu, a w sytuacjach tego wymagających powiadomienie Policji;
9. Ustalanie uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych;
10. Wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego;
11. Zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich Policji;
12. Zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu;
13. Bieżące informowanie Prokuratora Rejonowego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu;
14. Podejmowanie działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń;
15. Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkład pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych;
16. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż, zaworów wodnych oraz sygnalizacji włamania i napadu;
17. Znajomość funkcjonowania Systemów Alarmowych znajdujących się w obiekcie oraz wspomaganie się nimi w trakcie wykonywania usługi;
18. Powiadamianie o zdarzeniach Prokuratora Rejonowego lub wyznaczonej przez niego osoby (w razie potrzeby).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 100828,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu przy ul. Waryńskiego 8 w Kołobrzegu.
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje stałą, bezpośrednią ochronę:
a) w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 7:30 - 15:30 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny;
b) w środy w godzinach 7:30 - 17:00 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny.

Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje świadczenie usługi ochrony fizycznej, a przede wszystkim:
1. Utrzymanie ładu i porządku publicznego w obiekcie;
2. Stałe patrolowanie i dozór budynku oraz terenu do niego przylegającego;
3. Ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego;
4. Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń;
5. Reagowanie na mogące wystąpić́ sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi i działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacja w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń́ losowych (np. zalanie wodą, itp.);
6. Natychmiastowe reagowanie na wezwania pracownika chronionego obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa;
7. Zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki;
8. Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku, na terenie chronionego obiektu, a w sytuacjach tego wymagających powiadomienie Policji;
9. Ustalanie uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych;
10. Wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego;
11. Zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich Policji;
12. Zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu;
13. Bieżące informowanie Prokuratora Rejonowego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu;
14. Podejmowanie działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń;
15. Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkład pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych;
16. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż, zaworów wodnych oraz sygnalizacji włamania i napadu;
17. Znajomość funkcjonowania Systemów Alarmowych znajdujących się w obiekcie oraz wspomaganie się nimi w trakcie wykonywania usługi;
18. Powiadamianie o zdarzeniach Prokuratora Rejonowego lub wyznaczonej przez niego osoby (w razie potrzeby).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 102375,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115423,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115423,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115423,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony „Szabel” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony Mienia „Discretio” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692311505

7.3.3) Ulica: ul. Morska 11

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-212

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115423,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112893,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112893,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112893,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony „Szabel” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony Mienia „Discretio” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692311505

7.3.3) Ulica: ul. Morska 11

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-212

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112893,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.