eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie miasta Piły



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie miasta Piły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie miasta Piły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-675aa7a7-618d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002727/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Piły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323340/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ/341/30/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres wykonywanych usług:
-montaż znaków odblaskowych I generacji wraz ze słupkiem Ø 60 (znaki średnie typu A,B,C,D, tablice drogowe typu E,F);
-montaż znaków odblaskowych II generacji wraz ze słupkiem Ø 60 (znaki średnie typu A,B,C,D, tablice drogowe typu E,F );
-demontaż słupka lub znaku;
-wymiana znaku (wraz z kosztem znaku –znaki średnie A,B,C,D, tablice drogowe typu E,F I generacji);
-wymiana znaku (wraz z kosztem znaku –znaki średnie A,B,C,D, tablice drogowe typu E,F II generacji);
-wymiana słupka (wraz z kosztem słupka);
-poprawa oznakowania – prostowanie słupków bez wykopania;
-poprawa oznakowania – prostowanie słupków z wykopaniem i wkopaniem słupka;
-poprawa oznakowania – prostowanie znaków;
-wykonanie i montaż słupków U-12c Ø100;
-wykonanie i montaż bariery sztywnej z pochwytem z rur stalowych Ø 60 i Ø 50 –rozstaw słupków 2,0 mb;
-wykonanie i montaż bariery łańcuchowej U-12b z rur Ø 60 – rozstaw słupków 1,5mb;
-uzupełnienie łańcuchów w istniejących barierach łańcuchowych;
-montaż lustra drogowego okrągłego U-18a Ø 600 wraz ze słupkiem;
-wykonanie i montaż odblaskowych tablic informacyjnych o pow. do 1m2 wraz ze słupkiem;
-wykonanie i montaż odblaskowych tablic informacyjnych o pow. od 1m2 do 3m2 wraz ze słupkami;
-montaż słupka z tabliczką informacyjną (nazwa ulicy) wraz z kosztem materiału;
-montaż tabliczek informacyjnych (nazwa ulicy) na istniejącym słupku;
-montaż tabliczek z nazwą ulicy (dwustronna) w ramce typu Semafor 800x200 wraz ze słupkiem
-wymiana tabliczki z nazwą ulicy (dwustronna) w ramce typu Semafor 800x200 na istniejącym
słupku
-montaż słupka U-5a (żółty pylon)- słupek przeszkodowy z kosztem materiału;
-montaż słupka U-5b (żółty pylon)- słupek przeszkodowy zespolony z kosztem materiału;
-montaż prefabrykowanego progu zwalniającego płytowego 180x200x65;
-montaż elementów prefabrykowanych progu zwalniającego 900x500x50;
-demontaż i montaż elementów prefabrykowanych progu zwalniającego 600x500x50;
-poprawa elementów prefabrykowanych progu zwalniającego 600x500x50;
-zabezpieczenie oznakowaniem wykonawcy, imprez okolicznościowych na terenie miasta Piły (montaż i demontaż oznakowania) - 25 słupków do znaków, - 25 znaków pionowych, - 15 kompletów zapór drogowych i tablic prowadzących;
- czyszczenie tablic znaków drogowych;
- wykonanie i montaż znaków D-6/D-6b na tle fluorescencyjnym na istniejącym słupku;
- wykonanie i montaż znaków D-6/D-6b na tle fluorescencyjnym wraz ze słupkiem;
- wykonanie i montaż znaków D-6/D-6b i T-27 na tle fluorescencyjnym na istniejącym słupku;
- wykonanie i montaż znaków D-6/D-6b i T-27 na tle fluorescencyjnym

Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty, przepisy branżowe itp.).


Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.

Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. w tym:

Dodatkowe - Demontaż słupków do znaków drogowych lub znaków drogowych szt. 200
Dodatkowe- Poprawa oznakowania- prostowanie słupka z wykopaniem i wkopaniem słupka szt. 50
Dodatkowe- Poprawa oznakowania - prostowanie znaków szt. 50
Dodatkowe- Montaż elementów prefabrykowanych progu zwalniającego 900x500x50 szt. 20
* Dodatkowe- Wykonanie i montaż znaków D-6/D6b na tle fluorescencyjnym na istniejącym słupku szt. 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233466,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233466,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233466,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Agar Arkadiusz Gawron

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641394841

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233466,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.