eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy w Nowej Rudzie ul. Niepodległości 2 i 4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy
w Nowej Rudzie ul. Niepodległości 2 i 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/848240

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy
w Nowej Rudzie ul. Niepodległości 2 i 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-693d3d2c-83c9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach przy ul. Niepodległości 2 i 4 w Nowej Rudzie. Świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia polega na wypełnianiu przez Wykonawcę następujących obowiązków:
1) Codziennie:
a. Zamiatanie lub odkurzanie i mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych, w tym czyszczenie listew przyściennych.
b. Mycie podłóg w pomieszczeniach sanitarnych.
c. Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz armatury sanitarnej; mycie luster.
d. uzupełnienie papieru toaletowego, mydła w płynie oraz preparatów zapachowych w sedesach i pisuarach.
e. Opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków.
2) Raz w tygodniu:
a. Wycieranie kurzu i zabrudzeń z biurek, mebli biurowych, stolików, stołów, krzeseł i urządzeń biurowych (czyszczenie na sucho komputerów, drukarek i kserokopiarek) oraz parapetów w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych, pomieszczeniach sanitarnych:
3) Raz na dwa tygodnie:
a. Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów.
b. Mycie balustrad i poręczy we wszystkich klatkach schodowych.
c. Czyszczenie drzwi wewnętrznych.
d. Czyszczenie drzwi zewnętrznych.
e. Mycie płytek ściennych w pomieszczeniach sanitarnych.
4) Czterokrotne w trakcie trwania umowy:
a. Mycie okien: raz na kwartał.
Szczegółowo opisane w SWZ i załącznikach

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu wykonawca JAK-BUD Jakub Budziński, Wola Podłężna, ul. Rudzicka 40 I
62-510 Konin wiadomością z dnia 20.12.2023 r. poinformował, że odstępuje od zawarcia umowy na realizację zamówieniu i nie stawił się w wyznaczonym terminie tj. dnia 21.12.2023 r. o godz. 12.00 w celu zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.