Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454683/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu
Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717860978
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://siechnice.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Żłobek w Siechnicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961538294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne w Siechnicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121595712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 23a
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne w Żernikach Wrocławskich z integracyjnym oddziałem zamiejscowym w Iwinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961505969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Żerniki Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-012
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne w Świętej Katarzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961505975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Święta Katarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-010
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961347370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 94,
1.5.2.) Miejscowość: Święta Katarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-010
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961368343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 4
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961567344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżnej Anny z Przemyślidów 6
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Radwanicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961341870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 14a
1.5.2.) Miejscowość: Radwanice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-015
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Śląskiej w Żernikach Wrocławskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961343596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Żerniki Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-012
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury w Siechnicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9120013872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 15, 55-011
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121301751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żernicka 17
1.5.2.) Miejscowość: Święta Katarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-010
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://siechnice.bip.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetuGminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-263d8960-6a6d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00245196/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Obsługa bankowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454683/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.60.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 331857 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346526,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346526,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346526,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110004854
7.3.3) Ulica: Wrocławska 36
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346526,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu"
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.