eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Utrzymanie terenów zarządzanych przez jednostkę ZMKGK w zakresie pielęgnacji, formowania i wycinki drzew, opróżniania koszy ulicznych i zimowego utrzymania terenów.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zarządzanych przez jednostkę ZMKGK w zakresie pielęgnacji, formowania i wycinki drzew, opróżniania koszy ulicznych i zimowego utrzymania terenów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄDZANIE MIENIEM KOMUNALNYM GMINY KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146445654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zmkgk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zmkgk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywana na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie terenów zarządzanych przez jednostkę ZMKGK w zakresie pielęgnacji, formowania i wycinki drzew, opróżniania koszy ulicznych i zimowego utrzymania terenów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3be7f8-9a6d-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00538135/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie terenów zarządzanych przez jednostkę ZMKGK w zakresie pielęgnacji, formowania i wycinki drzew, opróżniania koszy ulicznych i zimowego utrzymania terenów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Organem założycielskim Spółki jest Gmina Kozienice. Spółka została utworzona na postawie Uchwały XVIII/235/2008 Rady Miejskiej w Kozienicach z dnia 20.03.2008 r. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 117.161.500 zł i dzieli się na 234.323 równych udziałów o wartości nominalnej 500 zł każdy. Gmina Kozienice objęła wszystkie udziały. W KGK Sp. z o.o. nie występuje udział kapitału prywatnego. Średnie przychody osiągnięte przez KGK Sp. z o.o. za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia, wynoszą: w 2020– 91,04%; w 2021–91,16%; w 2022–92,35 %. Wymóg wykonywania zadań na rzecz Zamawiającego, który sprawuje nad nim kontrole, w wysokości ponad 90% działalności został spełniony. Spółka powstała w celu realizacji zadań własnych Gminy, co znalazło odzwierciedlenie
w zapisach aktu założycielskiego. Dlatego też Gmina Kozienice jako jedyny właściciel ma dominujący wpływ na cele strategiczne, które są realizowane przez Spółkę. Art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TA.26.43.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 70834,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie terenów zarządzanych przez jednostkę Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice w zakresie pielęgnacji, formowania i wycinki drzew, opróżniania koszy ulicznych i zimowego utrzymania terenów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121878705

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.