eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie do 800.000,00 zł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Gniew: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie do 800.000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 200015 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie , Pl. Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352255 w. 14, 39, faks 058 5352258 w. 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie do 800.000,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego w wysokości do 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) z terminem spłaty do 31.12.2015 r. Kredyt przeznaczony będzie na dofinansowanie zadania Budowa ujęcia wody i sieci wodociągowych w Ostrowitem 2) Zamawiający oczekuje złożenia oferty w pełni spełniającej określone wymagania, z uwzględnieniem w szczególności :-wykorzystanie kredytu w formie przelewu na rachunek bieżący Urzędu Miasta i Gminy Gniew 3) Karencja w spłacie kredytu - do 30.03.2012 4) Spłata kredytu po upływie okresu karencji od 31.03.2012 do 31.12.2015 r. w następujących terminach i wysokościach: do 31.03.2012 -50.000,00, 31.05.2012 -50.000,00, 30.09.2012 -50.000,00 , 31.12.2012-50.000.00 do31.03.2013 - 50.000,00, 31.05.2013 - 50.000,00, 30.09.2013 -50.000,00, 31.12.2013-50.000,00 do 31.03.2014- 50.000,00, 31.05.2014 - 50.000,00, 30.09.2014 -50.000,00, 31.12.2014 -50.000,00 do 31.03.2015 -50.000,00, 31.05.2015- 50.000,00, 30.09.2015- 50.000,00, 31.12.2015 -50.000,00 5) Spłata odsetek w okresach miesięcznych do 10 dnia następnego miesiąca za jaki odsetki są naliczane, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu. 6) Odsetki liczone będą od faktycznie wykorzystanych środków kredytu. 7) Bank zobowiązany będzie do wyliczania odsetek i przesyłania obciążenia dla Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności odsetek. 8) Nie dopuszcza się możliwości kapitalizacji odsetek. 9) Oprocentowanie kredytu: według zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M dla miesięcznych okresów obrachunkowych plus stała marża banku przedstawiona w ofercie. 10) Do wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się, że rok i miesiąc mają rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych. 11) Jedynym kosztem kredytu będzie oprocentowanie, nie przewiduje się prowizji ani żadnych innych kosztów. 12) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo: - nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - zmiany terminów oraz wysokości rat spłat kredytu( z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to ostatecznego terminu spłaty kredytu, który pozostaje bez zmian oraz że nie wywoła to przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników długu i obsługi zadłużenia Zamawiającego), w takim przypadku wykonawca-bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji, - możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 14) Wykonawca - bank przedstawi jako element oferty projekt umowy uwzględniający powyższe warunki realizacji zamówienia oraz postanowienia, o których mowa w niniejszej specyfikacji. Jednakże Zamawiający nie jest związany projektem umowy przedstawionym przez wykonawcę-bank i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełnią opisane niżej warunki - spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, - dysponuje odpowiednim potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje sie w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonwacy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawione omyłki, o których mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych , - jest nieważna na podstawie odrębnyh przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gniew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Plac Grunwladzki 1 83-140 Gniew, pokój nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Plac Grunwaldzki 1 83-140 Gniew pok. 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.