eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › "Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@glogow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow-mlp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33f4884c-7ee8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102551/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73224,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
Usługa prowadzenia PSZOK obejmuje:
1) Prowadzenie PSZOK znajdującego się w miejscowości Głogów Małopolski ul. Złota 117, 36-060 Głogów Małopolski,
2) Zbieranie na terenie PSZOK następujących frakcji odpadów komunalnych:
a) papier i tektura,
b) tekstylia i odzież,
c) szkło,
d) tworzywo sztuczne,
e) metal (puszek, złomu),
f) opakowania wielomateriałowe (kartony po napojach),
g) bioodpady
h) popiół
i) odpady niebezpieczne
j) przeterminowane leki i chemikalia,
k) zużyte baterie i akumulatory,
l) kompletny zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
m) odpady wielkogabarytowe (meble),
n) zużyte opony,
o) odpady budowlane i rozbiórkowe,
3) obsługę punktu drugiego życia poprzez przygotowanie wybranych frakcji odpadów do ich ponownego użycia.
4) odbiór zużytych leków i opakowań po lekach z wyznaczonych punktów aptecznych,
5) odbiór baterii zbieranych na terenie wyznaczonych placówek oświatowych.
Szacowana liczba odpadów, które trafią do PSZOK w trakcie realizacji zamówienia wyniesie ok. 70 Mg.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPS) - stanowi Załącznik nr 1 do SWZ
3. Wymagane godziny otwarcia punktu PSZOK
od wtorku do piątku w godzinach od 1500 do min. 1800
w sobotę od 900 do min 1500

4. Wymagania jakościowe odnoszące się głównych elementów przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 uPzp – określa
1) ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.),
2) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 ze. zm.)
3) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r., poz. 2556 ze zm.),

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24408,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24408,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoGłog Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-036-13-95

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73224,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.