Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006119/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
- 2021/BZP 00006119/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007354/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015957 z dnia 2021-03-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa prania z dezynfekcją, sterylizacji, wynajmu bielizny szpitalnej, z wykorzystaniem technologii RFID UHF do ewidencjonowania obiegu bielizny dla potrzeb Szpitala.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256403299
1.5.8.) Numer faksu: 256403263
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa prania z dezynfekcją, sterylizacji, wynajmu bielizny szpitalnej, z wykorzystaniem technologii RFID UHF do ewidencjonowania obiegu bielizny dla potrzeb Szpitala.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b364a59a-66ea-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260199,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych w zakresie prania i dezynfekcji, suszenia oraz obróbki: prasowanie, maglowanie, reperacja bielizny szpitalnej płaskiej, pościelowej, operacyjnej, odzieży operacyjnej, odzieży roboczej fasonowej, materacy, odzieży pacjentów oraz innego asortymentu - będących własnością Zamawiającego, zwanych w dalszej części „bielizną”, w procesie termiczno-chemicznym z dezynfekcją wstępną w przypadku bielizny skażonej w każdym stopniu oraz zanieczyszczonej materiałem biologicznym, przeprowadzoną w pralni Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39518000-6 - Bielizna szpitalna
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249375,74
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-MARG ZPCH SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679 001 03 31
7.3.3) Ulica: UL. PŁK ST. DĄBKA 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249375,74
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów odniesienia dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- dostawa zestawu do kolonoskopii
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3601W w m. Korczew
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2044W w m. Korczew
- Dostawa oprogramowań i urządzeń komputerowych do Uniwersytetu w Siedlcach.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi prania.
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania
- usługi pralnicze dla Zakładu Karnego w Raciborzu
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
- Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
więcej: Bielizna szpitalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.