Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468287/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00476246/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Paradyż
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82
1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gminaparadyz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-989b93c8-70a9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031980/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Paradyż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468287/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Paradyż" - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 778331,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 62870,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena zaoferowana w jedynej złożone ofercie, przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena zaoferowana w jedynej złożonej ofercie, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI PARADYŻ
więcej: przetargi PARADYŻ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 w ilości do 1 000 Mg
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 03 kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie sp. z o.o. w ilości 4800 Mg
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.