eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60d0adb4-5d9d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317846/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3310/34/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

ZASADY OGÓLNE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie wykonywał usługi i roboty, które będą obejmować:
1. bieżące utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego, które rozliczane będą w formie ryczałtu miesięcznego i obejmujące:
1) kompleksowe oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów sygnalizacji świetlnych wraz ze sterownikami – 1 raz do roku;
2) kompleksowe oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów znaków aktywnych – 1 raz do roku;
3) kontrolne samochodowe i piesze oględziny sygnalizacji świetlnych dla ustalenia poprawności ich funkcjonowania - jeden raz na dobę (w godz. 600 -730 );
4) pomiary ochrony przeciwporażeniowej wynikające z terminów ustalonych przepisami eksploatacji - co najmniej raz w roku;
5) pomiary uziemień urządzeń sygnalizacyjnych wynikające z terminów ustalonych przepisami eksploatacji - co najmniej raz w roku;
6) opracowywanie protokołów oględzin, kontroli i pomiarów, o których mowa w punktach 1)÷ 5);
7) wymianę przepalonych żarówek w latarniach sygnałowych;
8) zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w rejonie ewentualnej awarii do czasu jej usunięcia;
9) prowadzenie Pogotowia Sygnalizacyjnego tj. utrzymanie stanu gotowości przystąpienia do usuwania usterek lub wyłączenia uszkodzonej sygnalizacji w czasie jaki Wykonawca określił w ofercie;
10) zabezpieczanie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i działań wandalskich w porozumieniu z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego;
11) obsługę reklamacji materiałów, części i urządzeń wykorzystanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia;
12) przeprogramowywanie sterowników sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych na polecenie Zamawiającego;
13) koordynacja działań mających na celu utrzymanie urządzeń sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych w pełnej sprawności użytkowej;
14) lokalizacja uszkodzeń kabli sygnalizacyjnych, sterowniczych, koordynacyjnych i pętli indukcyjnych;
15) przygotowanie miejsca pracy dla innych firm wykonujących zadania z zakresu remontu, przebudowy i rozbudowy sygnalizacji świetlnych;
16) utrzymanie w czystości soczewek i odbłyśników latarń sygnalizacyjnych – czyszczenie minimum 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym;
17) utrzymanie w czystości tarczy znaków aktywnych i powierzchni modułów fotowoltaicznych – czyszczenie minimum 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
18) uzupełnianie uszkodzonych daszków na latarniach,
19) wymianę zniszczonych soczewek,
20) naprawy sterowników;
21) zabezpieczenie antykorozyjne masztów, słupów wysięgnikowych i szaf sterowniczych.

2. Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych w trybie ciągłego nadzoru, zapewniającego utrzymanie sygnalizacji świetlnych w należytej sprawności i stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zapewniającym ich ciągłą i bezawaryjną eksploatację.

Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren podczas prowadzonych prac związanych z wykonywaniem zamówienia poprzez zapewnienie bezpieczeństwa pracowników oraz osób trzecich.

UWAGA !
1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszelkie prace związane z bieżącym utrzymaniem sygnalizacji świetlnych wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa.
2. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy, że nie będą wprowadzać samowolnie zmian w zakresie wyposażenia sygnalizacji oraz programowania sterowników.
3. Wykonawca bieżącego utrzymania sygnalizacji świetlnej zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych.
4. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z zasadami zaproponowanymi przez Zamawiającego przy użyciu sprzętu i materiałów posiadających odpowiednie atesty.
5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z niniejszym przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.

II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ
1. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
4. Wymagania podane w ust. 1 nie dotyczą osób:
- prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą np.: pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – kierownik prac,
- będących współwłaścicielami/wspólnikami podmiotu składającego ofertę.

Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Rozdział V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY MARCIN KUDYBA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 771-244-96-68

7.3.3) Ulica: ADAMA PRÓCHNIKA 3/20

7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.