eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągach dróg powiatowych – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOSTYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągach dróg powiatowych – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2633b5-4208-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002380/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w ciągach dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264832/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.2.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ I Poprawa bezpieczeństwa na przejściu dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4087P w m. Borek Wlkp. ul. Dworcowa:
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu
- montaż przejść aktywnych na wysięgniku (L=5) z lampą dwustronną fi 300 panelem
znaku D-6 dwustronnie podświetlanym 900*900 mm oraz doświetleniem przejścia dla
pieszych
- montaż linii wibrujących (3-2-1) o szerokości 2,5 m dwóch stron przejścia
- wykonanie i montaż tablic informacyjnych dla projektów realizowanych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg dla następującego zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych ( Dz. U. 2021 poz.953).- Załącznik nr 8.
- odnowa oznakowania poziomego P-10 (malowanie mechaniczne przejścia grubowarstwowego gładkiego).

Opis przejścia aktywnego z doświetleniem.
Znak aktywny D-6 podświetlany poza podstawową funkcją jaką spełnia znak drogowy d-6 dodatkowo wyposażony powinien być w pulsacyjny sygnalizator LED emitujący żółte światło. Dodatkowo gdy system wejdzie w tryb nocny następuje podświetlenie lica znaku i w trybie czuwania przejście rozświetla się na około 20 % a w momencie wykrycia pieszego system rozświetla do maksymalnej mocy podświetlenia przejścia dla pieszych. Strumień światła powinien skupiać się na przejściu dla pieszych oraz chodniku bezpośrednio przed przejściem. Podstawowym wyposażeniem znaku aktywnego powinno być:
- znak aktywny – podświetlany D-6
- czujnik ruchu
- sterownik
- panel fotowoltaiczny
- skrzynka do zasilania solarnego z akumulatorem 200 Ah
- elementy mocowania
- wysięgnik z fundamentem prefabrykowanym
Sugerowana wysokość wysięgnika 5,5 m

W dniu podpisania umowy wykonawca powinien opracować szczegółowy harmonogram prac. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w roku 2021.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 33443,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ II Poprawa bezpieczeństwa na przejściu dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4803PWykonanie przejścia dla pieszych na ul. Kobylińskiej w m. Krobia:
- w ramach inwestycji przewidziano:
• montaż sygnalizacji świetlnej wraz z wykonaniem przyłączenia,
• montaż oświetlenia ulicznego wraz z wykonanie przyłączenia,
• wykonanie poszerzenia chodnika z betonowej kostki brukowej,
• obniżenie istniejących krawężników,
• likwidacja istniejącego przejścia dla pieszych,
• wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego.
W dniu podpisania umowy wykonawca powinien opracować szczegółowy harmonogram prac. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w roku 2021.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 169120,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118611,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143323,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118611,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Electro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773203393

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 28i

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-025

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Oznakowanie pionowe, rozbiórka i odtworzenie nawierzchni oraz elementy BRD.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118611,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.