Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481088/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji wodnej w budynkach mieszkalnych w zakresie od istniejącego przyłącza wodnego do wewnętrznych instalacji wodnych w lokalach mieszkalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/8437741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji wodnej w budynkach mieszkalnych w zakresie od istniejącego przyłącza wodnego do wewnętrznych instalacji wodnych w lokalach mieszkalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-501b08a0-7d92-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 480080,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 –Ludwikowice Kłodzkie ul. Główna 51
Ludwikowice Kłodzkie ul. Główna 57
Ludwikowice Kłodzkie ul. Główna 92
Przedmiotem inwestycji jest wymiana instalacji wodnej w budynkach mieszkalnych w zakresie
od istniejącego przyłącza wodnego do wewnętrznych instalacji wodnych w lokalach mieszkalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 120020,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 –Ludwikowice Kłodzkie ul. Główna 117
Ludwikowice Kłodzkie ul. Główna 121
Ludwikowice Kłodzkie ul. Główna 127
Przedmiotem inwestycji jest wymiana instalacji wodnej w budynkach mieszkalnych w zakresie
od istniejącego przyłącza wodnego do wewnętrznych instalacji wodnych w lokalach mieszkalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 120020,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 –Ludwikowice Kłodzkie ul. Kościelna 6
Ludwikowice Kłodzkie ul. Tadeusza Kościuszki 6
Ludwikowice Kłodzkie ul. Piastowska 8
Przedmiotem inwestycji jest wymiana instalacji wodnej w budynkach mieszkalnych w zakresie
od istniejącego przyłącza wodnego do wewnętrznych instalacji wodnych w lokalach mieszkalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 120020,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 –Sokolec 3
Wolibórz 19
Wolibórz 22
Przedmiotem inwestycji jest wymiana instalacji wodnej w budynkach mieszkalnych w zakresie od istniejącego przyłącza wodnego do wewnętrznych instalacji wodnych w lokalach mieszkalnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 120020,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W związku z tym, że środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania jeśli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W związku z tym, że środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania jeśli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W związku z tym, że środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania jeśli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
W związku z tym, że środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania jeśli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- "Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko-Radkowskiego".
- Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowa Ruda poprzez budowę i modernizacje oświetlenia drogowego i przebudowę dróg
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej - zakończenie
- Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.