eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Łańcut



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015390 z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Łańcut

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 2264

1.5.8.) Numer faksu: 17 225 65 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ezamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Łańcut

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ce10aa3-8170-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający – Gmina Łańcut w celu zachowania ciągłości prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników wszczyna procedurę w sprawie udzielenia w trybie awaryjnym zamówienia publicznego z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Jako powód takiej decyzji należy wskazać konieczność utrzymania dróg gminnych i chodników w stanie bezpiecznym dla użytkowników dróg w zakresie odśnieżania i posypywania. Wpływ na taki stan rzeczy ma fakt, że tegoroczny okres zimowy, który charakteryzuje się bardzo długo utrzymującymi się niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej w ramach Rejonu obszarowego Nr 1. Rejon Obszarowy nr 1 - obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa: Rogóżno, Kosina, Głuchów - ok. 33,8 km (wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości) oraz chodników – ok. 7,30 km w tym ok. 6,8 km przy drogach powiatowych. Wykaz dróg gminnych kategorii dróg publicznych do zimowego utrzymania w Rejonie Nr 1 określa Zał. Nr 1 do Zaproszenia do Negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 360648 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej w ramach Rejonu obszarowego Nr 2. Rejon Obszarowy Nr 2 – obejmuje odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa: Sonina, Wysoka - ok. 15,6 km (wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości) oraz chodników w sołectwach: Sonina, Wysoka – ok. 10,20 km w tym ok. 3,8 km przy drodze wojewódzkiej oraz ok. 3,4 km przy drogach powiatowych. Wykaz dróg gminnych kategorii dróg publicznych do zimowego utrzymania w Rejonie Nr 2 określa Zał. Nr 1 do Negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 48694 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej.2. Zamówienie obejmuje realizację usług w ramach Rejonu Obszarowego Nr 3 – tj. odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wewnętrznych na terenie następujących sołectw: Albigowa, Handzlówka - ok. 26 km (wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości) oraz chodniki w sołectwach: Albigowa, Handzlówka – ok. 4,93 km w tym ok. 3,0 km przy drodze wojewódzkiej oraz ok. 1,24 km przy drogach powiatowych. Wykaz dróg gminnych kategorii dróg publicznych do zimowego utrzymania w Rejonie Nr 3 określa Zał. Nr 1 do Zaproszenia do Negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej w ramach Rejonu obszarowego Nr 4. Rejon Obszarowy nr 4 – tj. odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa: Kraczkowa, Cierpisz – ok. 25 km (wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości) oraz chodnika w sołectwie: Kraczkowa – ok. 7,41 km, w tym ok. 7,06 km przy drogach powiatowych. Wykaz dróg gminnych kategorii dróg publicznych do zimowego utrzymania w Rejonie Nr 4 określa Zał. Nr 1 do Zaproszenia do Negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 68472 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38950,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38950,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38950,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. REBAKO Waldemar Skoczylas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151003549

7.3.3) Ulica: ul. Raki 18

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38951

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52590,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52590,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52590,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. REBAKO Waldemar Skoczylas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151003549

7.3.3) Ulica: ul. Raki 18

7.3.4) Miejscowość: Żołynia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52590,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102600,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102600,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Witold Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151590995

7.3.3) Ulica: Husów

7.3.4) Miejscowość: Husów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-121

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73950,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73950,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73950,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RYZNAR Biuro Obrotu Nieruchomościami Radosław Ryznar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922258590

7.3.3) Ulica: ul Nowa 56

7.3.4) Miejscowość: Wiązownica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73950,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-04-30
2021-03-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.