eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla ODM 1 w Skórkach



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015344 z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla ODM 1 w Skórkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523020668

1.5.8.) Numer faksu: 523020668

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@znin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych wodniesieniu do dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla ODM 1 w Skórkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa3d889-69f2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000166/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego dla ODM nr 1 w Skórkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005907/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146341,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla ODM1 w Skórkach”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Szczegółowa specyfikacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia.Zaoferowany przez wykonawcę ciągnik musi posiadać niżej wymienione parametry:• ciągnik fabrycznie nowy rok produkcji nie starszy niż 2020,• silnik spełniający normę euro IIIb o pojemności minimum 4100 cm3,• napęd 4x4,• główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta,• silnik minimum 4 cylindrowy z turbosprężarką,• minimum 16 zaworów,• przekładnia mechaniczna z rewersem minimum 12x12• moc silnika minimum 95 KM,• prędkość maksymalna 40 km/h lub więcej• zbiornik paliwa minimum 120 l,• tylny WON o minimalnych parametrach 540/540 odbr./min• pompa hydrauliczna o wydajności minimum 50l/min,• hamulce hydrauliczne,• układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie,• hydraulika szybkozłączy minimum 6+1,• sterowanie podnośnikiem mechanicznie,• udźwig podnośnika minimum 4400 kg,• koła tył nie mniejsze niż 16,9 R34,• koła przód nie mniejsze niż 13/6 R24,• instalacja pneumatyczna 1 obwodowa i 2 obwodowa, • kabina operatora wentylowana i ogrzewana z klimatyzacją, dwudrzwiowa,• homologacja na 2 osoby,• pulsujące światło koloru pomarańczowego,• instalacja radiowa z głośnikami,• gwarancja minimum 24 miesiące na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz na usługę związaną z ewentualną diagnostyką tych urządzeń i naprawą lub wymianą. Dodatkowe wymagania Zamawiającego dot. opisu przedmiotu zamówienia.•wykonawca zobowiązany jest do posiadania autoryzowanego serwisu zaoferowanego ciągnika,•serwis w okresie gwarancji będzie wykonywany na terenie Zamawiającego (Obwodu Drogowo Mostowego nr 1 w Skórkach),•usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji i będzie objęta gwarancją będzie usunięta przez Wykonawcę bezpłatnie, łącznie z dojazdem lub transportem przedmiotu umowy do serwisu kosztami części, diagnostyki i robocizny,•wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterki lub awarii w okresie gwarancji w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez zamawiającego,•wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w m. Skórki w terminie wskazanym w ofercie licząc od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196283,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. INTER - VAX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004712

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

2021-03-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.