eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Mistów i Budowę studni głębinowej SW-3 w miejscowości Leontyna gmina Jakubów



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015133 z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Mistów i Budowę studni głębinowej SW-3 w miejscowości Leontyna gmina Jakubów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 15

1.5.2.) Miejscowość: Jakubów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257579190

1.5.8.) Numer faksu: 257579190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jakubow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.jakubow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Mistów i Budowę studni głębinowej SW-3 w miejscowości Leontyna gmina Jakubów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91ebfe91-5f10-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000669/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w msc. Mistów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002829/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.3.2021.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3521304,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Mistów i Budowa studni głębinowej SW-3 w miejscowości Leontyna, gmina Jakubów. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z:a. dokumentacją projektową,b. Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robótc. przedmiarem robót,d. obowiązującymi przepisamie. normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. • Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładanie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz z jej załącznikami,• zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych, • wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.Zakres robót objętych SSTWiORUstalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z Rozbudową i przebudową Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Mistów i Budowa studni głębinowej SW-3 w miejscowości Leontyna, gmina JakubówZakres stosowania dotyczy wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Mistów i Budowa studni głębinowej SW-3 w miejscowości Leontyna, gmina Jakubów.Zakres prac obejmuje wykonanie:1. Branża budowlana:1.1. Roboty rozbiórkowe.a) rozbiórka budynku garażowego b) rozbiórka wiaty na agregat prądotwórczy c) rozbiórka 2 stalowych zbiorników wody uzdatnionej d) rozbiórka zbędnych studzienek i instalacji podziemnych 1. 2. Roboty ziemne.W ramach robót ziemnych należy wykonać :Plantowanie ręczne terenu SUW Korytowanie pod drogi Roboty ręczne z przerzutem gruntu lub przewozem taczkami. Po niwelacji teren stacji wodociągowej obsiać trawą.1. 3. Drogi wewnętrznedrogi o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z zagęszczonej podsypki żwirowo-piaskowej gr.30 cm. Droga okrawężnikowana obrzeżami betonowymi o szerokości 8 cm. 1. 4. Ogrodzenie terenu SUWIstniejące ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych z bramą i furtką do demontażu i przebudowy na ogrodzenie stalowe panelowe z zabezpieczonych gotowych prefabrykatów.2. Branża technologiczno-sanitarna1. Demontaż urządzeń technologicznych2. Montaż urządzeń:· Odżelaziacz i odmanganiacz Ø2100mm ze stali nierdzewnej z kompletnym osprzętem – 4 kpl.· aerator Ø2100mm ze stali nierdzewnej z kompletnym osprzętem – 1 kpl.· zestaw hydroforowy z pompą płuczącą – 1 kpl.· zestaw dmuchaw z kompletnym osprzętem – 2 kpl.· sprężarka tłokowa bezolejowa z automatycznym restartem – 2 kpl.· rozdzielnia technologiczna - 1 kpl.· rozdzielnia pneumatyczna - 1 kpl.· montaż rurociągów - 1 kpl.· montaż armatury - 1 kpl.· badania instalacji - 1 kpl.· regulacja i rozruch urządzeń technologicznych -1 kpl.3. Branża elektrycznaDemontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej tj:a) zewnętrzne linie kablowe zasilające obiekt SUW, zasilająco-sterownicze do studni głębinowych i zbiorników retencyjnych, odstojnika wód popłucznych oraz oświetlenia terenu,b) wewnętrzna instalacja elektryczna;c) siłowa i sterowniczo-sygnalizacyjna,d) oświetlenie wewnętrzne z obwodami gniazd wtykowych budynku stacji uzdatniania wody,e) ochrona przeciwporażeniowa,f) ochrona przepięciowa,g) zasilanie rezerwowe (awaryjne) z agregatu prądotwórczego2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot Zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w ust. 1 opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.5. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 4 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany. 7. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 4 nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, którym mowa w ust. 3, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 4. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 110. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 1-3, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.11. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4477521

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne San-System Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471613479

7.3.3) Ulica: ul. Mazurska 30A

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.