eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołajki Pomorskie › "Zagospodarowanie plaży w Balewie - modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej - Etap I i Etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie plaży w Balewie - modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej – Etap I i Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIKOŁAJKI POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dzierzgońska 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-433

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 6404357

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mikolajkipomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mikolajkipomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie plaży w Balewie - modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej – Etap I i Etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8c9ed46-de79-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005322/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zagospodarowanie plaży w Balewie-modernizacja istniejącej infrastruktury rekreacyjnej-Etap I i Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Etap I” dofinansowano w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objetego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023.BP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 243723,26 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86629,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap I Projektuje się wykonanie remontu ciągu jezdnego, parkingu, zjazdu do jeziora.
Projektowana konstrukcja ciągu jezdnego:
- warstwa ścieralna z ażurowej kostki betonowej gr. 10 cm
- podsypka piaskowa gr. 4 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa górna gr. 10 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa dolna gr. 10 cm
- warstwa odsączająca z piasku Rm = 2,5 MPa gr . 10 cm = 44 cm
Projektowana konstrukcja parkingu:
- warstwa ścieralna z ażurowej kostki betonowej gr. 8 cm
- podsypka piaskowa gr. 4 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa górna gr. 10 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa dolna gr. 10 cm
- warstwa odsączająca z piasku Rm = 2,5 MPa gr . 10 cm = 42 cm
Projektowana konstrukcja zjazdu do jeziora:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm
- podsypka piaskowa gr. 4 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa górna gr. 10 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa dolna gr. 10 cm
- warstwa odsączająca z piasku Rm = 2,5 MPa gr . 10 cm = 42 c

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 86629,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap II Projektuje się utwardzenia pod ławostoły i leżaki.
Projektowana konstrukcja utwardzeń pod urządzenia:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm
- podsypka piaskowa gr. 4 cm
- podbudowa z KŁSM warstwa górna gr. 15 cm
- warstwa odsączająca z piasku Rm = 2,5 MPa gr . 10 cm = 42 cm
Galanteria betonowa
Krawężniki lekkie 15 x 30cm na ławie z oporem C 12/15
Krawężniki najazdowe 15 x 22 cm zaprojektowano na ławie z oporem C 12/15
Obrzeża betonowe 8 x 30 cm zaprojektowano na ławie z oporem
Wiata grillowa
Zaprojektowano remont wiaty o konstrukcji drewnianej o kształcie opartym na sześciokącie o średnicy 7,0 m z częścią tylną 3,5x3,5 m.
Wysokość (N) – 1 kondygnacja nadziemna 4,0 [m]
Długość 10,0 [m]
Szerokość 7,0 [m]
Powierzchnia zabudowy 44,0 [m2]
Powierzchnia użytkowa 42,0 [m2]
Kubatura budynku 160,0 [m3]
Ilość lokali mieszkalnych 0
Kąt nachylenia połaci 300
Pokrycie dachu gontem bitumicznym
Plaża
Projektuje się nawiezienie piasku na istniejący pas brzegowy o szerokości 6,0 m i łącznej długości 90 m (60 + 30). Piasek powinien być piaskiem morskim. Dopuszcza się zastosowanie piasku płukanego po uprzedniej akceptacji inwestora.
Pomost
Projektuje się wykonanie remontu istniejącego pomostu. Remont swoim zakresem obejmować będzie wymianę desek oraz barier. Elementy wykonane powinny być z drewna sosnowego:
podłużnice klasa C24, deski – klasa KS. Impregnowane ciśnieniowo w klasie IV. Przewiduje się również wymianę drabinki kąpielowej oraz wyposażenie pomostu w knagi cumownicze typu 2.
Plac zabaw
Przedmiotowa inwestycja obejmująca wymianę elementów małej architektury polegać będzie na montażu (lokalizacji) gotowych dostarczonych przez producenta następujących obiektów:
· Urządzenie zabawowe – zestaw;
· Urządzenie zabawowe – bujak;
· Urządzenie zabawowe – huśtawka 3-miejscowa;
· Urządzenie zabawowe – huśtawka z kołem;
· Urządzenie placu zabaw – ławka – 2 szt;
· Urządzenie placu zabaw – kosz na śmieci – 2 szt;
· Urządzenie placu zabaw – regulamin;
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00022134/01 z dnia 2023-01-11
· Urządzenie placu zabaw – ogrodzenie + 2 furtki wejściowe;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236290-9 - Naprawa terenów rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 157093,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164820 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystian Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811819400

7.3.4) Miejscowość: Sypanica

7.3.5) Kod pocztowy: 82-550

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164820 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Dawid Szeluga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441812162

7.3.4) Miejscowość: Jakubowo Kisielickie

7.3.5) Kod pocztowy: 14-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.