eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym - powtórzenie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym - powtórzenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borsucza 2

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym - powtórzenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5a8bef0-5da1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001904/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz przechowywaniu pojazdów na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317093/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 525000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref
zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich
przechowywaniu na parkingu strzeżonym zgodnie
z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 t.j.), zwaną dalej „ustawą Prd”.
Część I - pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) w przypadku pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych:
usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art.130a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz.U.2018.2285 t.j.).

b) w przypadku pojazdów przewożących materiały niebezpieczne:
usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz.U.2018.2285 t.j.).
3. Realizacja przedmiotu zamówienia:
W ramach wykonywania usługi, o której mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest :
3.1. Podejmować każdorazowo czynności w zakresie usunięcia pojazdu z chwilą otrzymania dyspozycji od uprawnionego podmiotu, o którym mowa w art.130a ust.4 pkt 1-2 ustawy Prd.
3.2. Realizować usunięcie pojazdu na podstawie dyspozycji określonej w ppkt 3.1., z zastrzeżeniem możliwości odstąpienia od usunięcia pojazdu, jeżeli w trakcie usuwania pojazdu ustaną przyczyny jego usunięcia, w tym m in.:
a) zabezpieczenie pojazdu od chwili przekazania przez uprawniony podmiot,
b) załadunek pojazdu oraz inne czynności związane z załadunkiem,
c) uporządkowanie miejsca zdarzenia, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd,
d) transport pojazdu na parking strzeżony;
3.3. W przypadku odstąpienia od usunięcia, potwierdzonego przez uprawniony podmiot – sporządzić protokół
z odstąpienia od usunięcia pojazdu, zgodnie ze wzorem określonym przez Zamawiającego, oraz przekazać go użytkownikowi pojazdu;
3.4. Niezwłocznie umieścić pojazd na parkingu strzeżonym, w tym m.in. dokonać rozładunku oraz inne czynności
z tym związane.
3.5. Prowadzić pisemną ewidencję dyspozycji usunięcia pojazdu i okazywać ją na każde żądanie Zamawiającego;
3.6. Niezwłocznie zgłosić drogą elektroniczną na adres : starostwo@st.bialystok.wrotapodlasia.pl lub faksem na nr (85) 740 39 82 o otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu oraz sposobie jej realizacji z podaniem daty i czasu (godz.
i min.) otrzymania dyspozycji usunięcia pojazdu, nazwy podmiotu wydającego dyspozycję, lokalizacji pojazdu do usunięcia, danych pojazdu, daty i czasu (godz. i min.) zabrania pojazdu z drogi, daty i czasu (godz. i min.) umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym, którym dysponuje Wykonawca, w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu – informacji o odstąpieniu;
3.7. Przechowywać pojazd na parkingu strzeżonym, w tym m.in.:
a) zabezpieczenie pojazdu, jego wyposażenia, rzeczy i mienia w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą lub dewastacją,
b) umożliwienie osobie uprawnionej dokonywania oględzin zabezpieczonego pojazdu na terenie parkingu;
3.8. Udzielać informacji osobie uprawnionej o wysokości opłaty za usuniecie i przechowywanie pojazdu;
3.9. Wydać pojazd osobie uprawnionej, po ustaniu przyczyny umieszczenia pojazdu na parkingu oraz w sytuacji odbioru pojazdu usuniętego w trybie art.130a ust.1 lub 1a ustawy Prd – po przedstawieniu dokumentu zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego wynikającego z § 4 Rozporządzenia ministra Spraw Wewnętrznych

i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz.U. z 2018r. poz.2285 ze zm.) - pojazd z parkingu odbiera osoba wskazana w zezwoleniu lub właściciel (posiadacz) wskazany w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) pojazdu, pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe po okazaniu dowodu tożsamości i dokumentu upoważniającego do używania pojazdu;
3.10. Natychmiastowo wydać pojazd wskazanemu przez Zamawiającego wykonawcy usług polegających na usuwaniu i przechowywaniu pojazdów w ramach nowego zamówienia – w terminie 7 dni od upływu terminu realizacji usługi usuwania i przechowywania pojazdów w związku z realizacją tej usługi przez nowego Wykonawcę.
3.11. Powiadomić pisemnie Zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o upływie
3 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu, nie później niż siódmego dnia od dnia upływu ww. terminu, zgodnie
z art.130a ust.10g ustawy Prd;
3.12. Jeżeli pojazd usunięty w przypadkach określonych w art.130a ust.1 lub 2 ustawy Prd nie jest zarejestrowany
w żadnym z państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca w ramach wykonywania usług, o których mowa
w pkt 2, na polecenie Zamawiającego, zobowiązany jest przekazać pojazd właściwemu miejscowo naczelnikowi urzędu celno-skarbowego w celu uregulowania jego sytuacji zgodnie z przepisami prawa celnego, w tym :
a) załadunek pojazdu oraz inne czynności związane z załadunkiem,
b) transport pojazdu do urzędu celno-skarbowego;
c) rozładunek oraz inne czynności związane z rozładunkiem pojazdu;
3.13. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pojazdu z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego w nieprzekraczalnym czasie 2 godz., licząc od chwili otrzymania dyspozycji od uprawnionego podmiotu.
3.14. Wykonawca będzie zobowiązany do 24-godzinnej dyspozycyjności, ciągłości usług przez 7 dni w tygodniu;
3.15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem i parkowaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie.
3.16. Parkowanie pojazdów w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.17. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych.
3.18. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przetransportowania pojazdów usuniętych do dnia podpisania umowy zawartej wskutek rozstrzygnięcia niniejszego przetargu, z dróg, stref ruchu oraz stref zamieszkania na terenie Powiatu Białostockiego na zlecenie Zamawiającego w trybie 130a ustawy Prd z miejsca ich aktualnego przechowywania, tj. z parkingu strzeżonego w Koplanach Kolonii 35 na parking strzeżony Wykonawcy. Na dzień ogłoszenia postępowania na ww. parkingu znajduje się ok. 54 pojazdów (50 samochodów o masie do 3,5 tony, 3 motocykle i 1 motorower).
3.19. Przyjmuje się, że czynności związane z usunięciem pojazdu kończą się z chwilą umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym;

Przewidywane ilości usług w ramach zamówienia części I przedstawiają tabele zawarte w SWZ.
Uwagi : Transport pojazdów na nowy parking odbywa się we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawcy.

Z dniem 1 stycznia 2022 r. zgodnie z zapisami art. 68 ust 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021, poz. 110) Wykonawca jako
podmiot przystępujący do realizacji opisanego zamówienia musi zapewnić udział w wysokości co
najmniej 10% pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie
pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania.
W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wymaga, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych aby realizacja czynności polegających na dozorze parkowanych
pojazdów, następowała w ramach umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z
dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.). Osoba/osoby wykonujące
wskazane czynności winny być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę przez czas co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji
zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę
przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym zgodnie
z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 t.j.), zwaną dalej „ustawą Prd”.

Część II - pojazdów przewożących materiały niebezpieczne

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) w przypadku pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych:
usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art.130a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz.U.2018.2285 t.j.).

b) w przypadku pojazdów przewożących materiały niebezpieczne:
usługi usuwania pojazdów oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 130a ustawy Prd oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz.U.2018.2285 t.j.).
3. Realizacja przedmiotu zamówienia:
W ramach wykonywania usługi, o której mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest :
3.1. Podejmować każdorazowo czynności w zakresie usunięcia pojazdu z chwilą otrzymania dyspozycji od uprawnionego podmiotu, o którym mowa w art.130a ust.4 pkt 1-2 ustawy Prd.
3.2. Realizować usunięcie pojazdu na podstawie dyspozycji określonej w ppkt 3.1., z zastrzeżeniem możliwości odstąpienia od usunięcia pojazdu, jeżeli w trakcie usuwania pojazdu ustaną przyczyny jego usunięcia, w tym m in.:
a) zabezpieczenie pojazdu od chwili przekazania przez uprawniony podmiot,
b) załadunek pojazdu oraz inne czynności związane z załadunkiem,
c) uporządkowanie miejsca zdarzenia, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd,
d) transport pojazdu na parking strzeżony;
3.3. W przypadku odstąpienia od usunięcia, potwierdzonego przez uprawniony podmiot – sporządzić protokół
z odstąpienia od usunięcia pojazdu, zgodnie ze wzorem określonym przez Zamawiającego, oraz przekazać go użytkownikowi pojazdu;
3.4. Niezwłocznie umieścić pojazd na parkingu strzeżonym, w tym m.in. dokonać rozładunku oraz inne czynności
z tym związane.
3.5. Prowadzić pisemną ewidencję dyspozycji usunięcia pojazdu i okazywać ją na każde żądanie Zamawiającego;
3.6. Niezwłocznie zgłosić drogą elektroniczną na adres : starostwo@st.bialystok.wrotapodlasia.pl lub faksem na nr (85) 740 39 82 o otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu oraz sposobie jej realizacji z podaniem daty i czasu (godz.
i min.) otrzymania dyspozycji usunięcia pojazdu, nazwy podmiotu wydającego dyspozycję, lokalizacji pojazdu do usunięcia, danych pojazdu, daty i czasu (godz. i min.) zabrania pojazdu z drogi, daty i czasu (godz. i min.) umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym, którym dysponuje Wykonawca, w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu – informacji o odstąpieniu;
3.7. Przechowywać pojazd na parkingu strzeżonym, w tym m.in.:
a) zabezpieczenie pojazdu, jego wyposażenia, rzeczy i mienia w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą lub dewastacją,
b) umożliwienie osobie uprawnionej dokonywania oględzin zabezpieczonego pojazdu na terenie parkingu;
3.8. Udzielać informacji osobie uprawnionej o wysokości opłaty za usuniecie i przechowywanie pojazdu;
3.9. Wydać pojazd osobie uprawnionej, po ustaniu przyczyny umieszczenia pojazdu na parkingu oraz w sytuacji odbioru pojazdu usuniętego w trybie art.130a ust.1 lub 1a ustawy Prd – po przedstawieniu dokumentu zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego wynikającego z § 4 Rozporządzenia ministra Spraw Wewnętrznych

i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz.U. z 2018r. poz.2285 ze zm.) - pojazd z parkingu odbiera osoba wskazana w zezwoleniu lub właściciel (posiadacz) wskazany w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) pojazdu, pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe po okazaniu dowodu tożsamości i dokumentu upoważniającego do używania pojazdu;
3.10. Natychmiastowo wydać pojazd wskazanemu przez Zamawiającego wykonawcy usług polegających na usuwaniu i przechowywaniu pojazdów w ramach nowego zamówienia – w terminie 7 dni od upływu terminu realizacji usługi usuwania i przechowywania pojazdów w związku z realizacją tej usługi przez nowego Wykonawcę.
3.11. Powiadomić pisemnie Zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o upływie
3 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu, nie później niż siódmego dnia od dnia upływu ww. terminu, zgodnie
z art.130a ust.10g ustawy Prd;
3.12. Jeżeli pojazd usunięty w przypadkach określonych w art.130a ust.1 lub 2 ustawy Prd nie jest zarejestrowany
w żadnym z państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca w ramach wykonywania usług, o których mowa
w pkt 2, na polecenie Zamawiającego, zobowiązany jest przekazać pojazd właściwemu miejscowo naczelnikowi urzędu celno-skarbowego w celu uregulowania jego sytuacji zgodnie z przepisami prawa celnego, w tym :
a) załadunek pojazdu oraz inne czynności związane z załadunkiem,
b) transport pojazdu do urzędu celno-skarbowego;
c) rozładunek oraz inne czynności związane z rozładunkiem pojazdu;
3.13. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pojazdu z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego w nieprzekraczalnym czasie 2 godz., licząc od chwili otrzymania dyspozycji od uprawnionego podmiotu.
3.14. Wykonawca będzie zobowiązany do 24-godzinnej dyspozycyjności, ciągłości usług przez 7 dni w tygodniu;
3.15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem i parkowaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie.
3.16. Parkowanie pojazdów w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.17. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych.
3.18. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przetransportowania pojazdów usuniętych do dnia podpisania umowy zawartej wskutek rozstrzygnięcia niniejszego przetargu, z dróg, stref ruchu oraz stref zamieszkania na terenie Powiatu Białostockiego na zlecenie Zamawiającego w trybie 130a ustawy Prd z miejsca ich aktualnego przechowywania, tj. z parkingu strzeżonego w Koplanach Kolonii 35 na parking strzeżony Wykonawcy. Na dzień ogłoszenia postępowania na ww. parkingu znajduje się ok. 54 pojazdów (50 samochodów o masie do 3,5 tony, 3 motocykle i 1 motorower).
3.19. Przyjmuje się, że czynności związane z usunięciem pojazdu kończą się z chwilą umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym;

Przewidywane ilości usług w ramach zamówienia części II przedstawiają tabele zawarte w SWZ.
Uwagi : Transport pojazdów na nowy parking odbywa się we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawcy.

Z dniem 1 stycznia 2022 r. zgodnie z zapisami art. 68 ust 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021, poz. 110) Wykonawca jako
podmiot przystępujący do realizacji opisanego zamówienia musi zapewnić udział w wysokości co
najmniej 10% pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie
pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania.
W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wymaga, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych aby realizacja czynności polegających na dozorze parkowanych
pojazdów, następowała w ramach umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z
dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.). Osoba/osoby wykonujące
wskazane czynności winny być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę przez czas co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji
zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę
przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MOTOFIRMA Robert Andrysewicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPUH Tadeusz Dąbrowski, PHU SMOL-HOL Monika Smolińska, PPUH "HALS" Halina Korzyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050547188

7.3.3) Ulica: ul. Ustronna 50

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-161

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty w postępowaniu, co spełnia przesłankę unieważnienia postępowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.