eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług związanych z rozwojem, asystą techniczną i utrzymaniem oprogramowania IPS - Wnioski o lokale



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z rozwojem, asystą techniczną i utrzymaniem oprogramowania IPS – Wnioski o lokale

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług związanych z rozwojem, asystą techniczną i utrzymaniem oprogramowania IPS – Wnioski o lokale

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83251104-64c6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005214/49/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.87 Usługi związane z rozwojem, asystą techniczną i utrzymaniem oprogramowania IPS – Wnioski o lokale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439492/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podkreślenia wymaga fakt, iż zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych czynności polegające m.in. na modyfikacji, konserwacji, asyście technicznej przedmiotowego oprogramowania objęte są ochroną prawno – autorską i mieszczą się w granicach uprawnień przysługujących twórcy utworu lub podmiotu, któremu przysługują autorskie prawa majątkowe do oprogramowania
W ramach ww. Umowy nie zostały zakupione prawa do kodu źródłowego ww. oprogramowania, zatem zgodnie z oświadczeniem wykonawcy – jedynie firma Sacer s.c. posiada majątkowe prawa autorskie do oprogramowania zakupionego w ramach umowy Nr OAZP272/19/2020 i w związku z tym, firma Sacer s.c. jako właściciel całości praw autorskich i jedyny dysponent kodów źródłowych, posiada wyłączne prawo do świadczenia usług nadzoru autorskiego oraz modyfikacji i dokonywania uaktualnień ww. oprogramowania.
[ze względu na ograniczoną liczbę znaków uzasadnienie zostało zamieszczone w informacjach dodatkowych]

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-VIII.271.101.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597972 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[wszelka numeracja zgodna z Zaproszeniem]
4.1 Zamówienie obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi nadzoru autorskiego aplikacji IPS - Wnioski o lokale (dawniej "aplikacja wspierająca obsługę mieszkańców w ZLM i BGM") (Oprogramowania) wraz z interfejsami wymiany danych, w szczególności:
4.1.1 Usuwanie Błędów w Oprogramowaniu i Dokumentacji
4.1.2 Usuwanie Błędów w interfejsach wymiany danych
4.1.3 Utrzymanie Oprogramowania w zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
4.1.4 Rozwój Systemu poprzez wprowadzanie Modyfikacji, dostosowujących System do potrzeb Zamawiającego,
4.1.5 Dostarczanie Aktualizacji Systemu i Dokumentacji;
4.1.6 Świadczenie usług asysty technicznej i gwarancji dla Systemu,
4.1.7 Udzielenia licencji/sublicencji zgodnie z § 4 „Licencje i prawa autorskie” niniejszej Umowy;
4.1.8 Utrzymywanie i aktualizacja Środowiska produkcyjnego, Środowiska testowego.
4.2 Dodatkowo zamówienie obejmuje wykonanie 200 Osobogodzin prac dodatkowych oraz 300 Osobogodzin w ramach prawa opcji. W ramach prac dodatkowych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Modyfikacji Rozwojowych lub innych prac opisanych w IPU.
4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji, oraz w istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618286,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sacer s.c. Aleksandra Wojda, Ryszard Lechociński, Magdalena Bednarczyk, Marcin Wojda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860052223

7.3.3) Ulica: ul. Waszyngtona 34/36

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-342

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618286,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.