eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PROWADZENIU "AKCJI ZIMA" NA DROGACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014955 z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PROWADZENIU „AKCJI ZIMA” NA DROGACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PROWADZENIU „AKCJI ZIMA” NA DROGACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a734c3-6f68-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PROWADZENIU „AKCJI ZIMA” NA DROGACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007531/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3310/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 907440 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAZASADY OGÓLNE WYKONYWANIA USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PROWADZENIU „AKCJI ZIMA” NA DROGACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie wykonywał usługi i roboty, które będą obejmować:1. Zimowe utrzymanie dróg mające na celu prowadzenie działań zmierzających do zmniejszenia lub całkowitego wyeliminowania zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych czynnikami atmosferycznymi takimi jak: opady śniegu i marznącej mżawki, śliskości pośniegowej, gołoledzi itp.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i w miarę potrzeb Zamawiającego, których częstotliwość i intensywność zależeć będzie od występujących warunków atmosferycznych na terenach objętych zamówieniem w okresie wykonywania usługi.3. Usługi związane z odśnieżaniem i wywozem śniegu w celu wyeliminowania zakłóceń w ruchu drogowym będą rozpoczynane lub zawieszane na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od aktualnie występujących warunków pogodowych. 4. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik Nr 2 do umowy.Zakres świadczenia usługi obejmuje:- odśnieżanie ulic według załączonych standardów zimowego utrzymania dróg,- usuwanie śniegu z nawierzchni ulic, stref płatnego parkowania, skrzyżowań, zatok,i pętli autobusowych, parkingów,- utrzymanie drożności wpustów kanalizacji deszczowej,- zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie soli, mieszanki piasku z solą lubsolanki do odlodzenia jezdni,- wywóz wraz z załadunkiem śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego naodległość do 5 km w miejsce uzgodnione z ZDiUM,- zakup i magazynowanie soli,- zakup i magazynowanie piasku,- przygotowanie mieszanki piasku z solą i magazynowanie mieszanki,- przygotowanie solanki do zwilżania wysypywanych materiałów, zakup i magazynowanie soli do sporządzania solanki,- zapewnienie pomieszczenia biurowego wraz z zapleczem socjalnym dla dyżurnych ze strony Wykonawcy oraz dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego nadzorującego zimowe utrzymanie dróg,- zapewnienie przez Wykonawcę samochodu dyspozytorskiego z kierowcą dla potrzeb dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego,- wyposażenie sprzętu zimowego biorącego udział w „AKCJI ZIMA” w elementy systemu monitoringu nadzoru pracy tzw. „GPS”,- zapewnienie dyspozycyjności całodobowej pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonywanie usługi,- pełnienie całodobowych dyżurów na terenie bazy sprzętowej odbywać się będzie w godzinach od 15.00 do 7.00 w dni powszednie i całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy, które będą płatne przez Zamawiającego w przypadku jeśli wydał on pisemną decyzję zezwalającą na jego pełnienie przez Wykonawcę)Wymagania dotyczące zaplecza Wykonawcy: 1. Baza sprzętowa wraz z zapleczem socjalnym dla dyżurnego akcji zimowej oraz dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego ma się znajdować na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego.2. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć posiadane jednostki transportowe w nadajniki GPS oraz Zamawiającego w niezbędne oprogramowanie z kompletem map z uwzględnieniem miasta Piotrkowa Trybunalskiego do monitorowania pracy uruchamianego w Akcji Zimowej sprzętu. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia opłaty aktywacyjnej, opłat abonamentowych oraz opłat serwisowych związanych z w/w sprzętem monitorującym GPS.3. Wykonawca wyposaży jednostki transportowe i dyżurnego w telefony komórkowe przy czym wykaz numerów telefonów znajdować się będzie u dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego).4. Przed rozpoczęciem usługi Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa przedstawi Plan Pracy Zimowego Utrzymania Dróg, w którym zostaną opisane pomiary ładowności poszczególnych jednostek transportowych np.: piaskarki, solarki itp., maksymalna wydajność(czas) pracy5. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować miesięczny zapas materiałów niezbędnych do prowadzenia „AKCJI ZIMA”, a ich stan uzupełniać sukcesywnie w trakcie wykonywania usługi.Rozliczenie usługi1. Rozliczenie materiałów wykorzystywanych do wykonywania usługi będzie prowadzone według następujących jednostek obmiarowych:- 20% MIESZANKA PIASKU I SOLI rozliczenie za 1T- 20% SOLANKA rozliczenie za 1 M3- SÓL DROGOWA rozliczenie za 1 T- PIASEK rozliczenie za 1 T2. Rozliczanie przebiegu jednostek transportowych realizowane będzie w kilometrach, na podstawie danych wynikających z kontroli GPS.3. Rozliczenie zużycia materiału wykorzystanego do wykonania usługi będzie prowadzone na podstawie przyjętych w wycenie jednostek miary potwierdzonych przez dyżurnego obserwatora.4. Rozliczenie pozostałych jednostek sprzętowych nie objętych kontrolą GPS zostanie ustalone na podstawie dziennika prowadzonego przez dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego w oparciu o ustalone jednostki obmiarowe.5. Przebieg jednostek transportowych będzie rozliczany w kilometrach (km), a czas pracy pozostałych jednostek w maszyno-godzinach (mg).6. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie naliczane w kosztorysie powykonawczym za okres od 1-10, 11-20, 21-31 każdego miesiąca. Kosztorys sporządza Wykonawca z zastosowaniem cen jednostkowych na podstawie zestawienia usług transportowych, sprzętowych, materiału i roboczogodziny stanowiących załącznik Nr 1 do umowy.UWAGA !1. Prace związane z „AKCJĄ ZIMA” będą realizowane sukcesywnie i w miarę potrzeb Zamawiającego, których częstotliwość i intensywność zależeć będzie od występujących warunków atmosferycznych na terenach objętych zamówieniem w okresie wykonywania usługi. 2. Usługi te będą rozpoczynane lub zawieszane w zależności od aktualnie panujących warunków pogodowych na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego.3. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik Nr 2 do umowy.W ramach w/w usługi wykonawca zobowiązany jest do:Uwzględnienia w cenie zamówienia kosztu przygotowania mieszanki piaskowo-solnej oraz solanki.Zalecenia organizacji usługiWykonawca zapewnia całodobową gotowość do świadczenia usług we wszystkie dni kalendarzowe.Wykonawca ma być przygotowany sprzętowo i materiałowo do podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg w takim stopniu, aby mógł być gotowy do jego użycia w ciągu 0,5 (pół) godziny sprzęt dyżurny, a w ciągu 1 (jednej)godziny sprzęt pozostały, od chwili powzięcia decyzji o konieczności rozpoczęcia „AKCJI ZIMA” na drodze. Ilość sprzętu jaki winien być podstawiony do prowadzenia dyżurów ustala na piśmie Dyrektor ZDiUM w Piotrkowie Trybunalskim lub osoba przez niego upoważniona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429840

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429840

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429840

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710008078

7.3.3) Ulica: ROOSEVELTA 39

7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429840

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.