eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-071f8386-9434-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038927/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Nadzór i serwis oprogramowania Ratusz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający korzysta z oprogramowania Ratusz - zintegrowany system zarządzania Gminą posiadając:
- 60 licencje, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r.,
- 60 licencje w okresie od 01.04.2024 r. do 31.12.2024 r.
Wykonawca posiada wyłączne prawa do ww. oprogramowania w związku z czym nie jest możliwe aby nadzór autorski i serwis tego programowania wykonywała inna firma

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261567,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania Ratusz a w szczególności:
1. W zakresie nadzoru autorskiego:
1) informowanie o zmianach w programach objętych umową
2) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie
w oprogramowaniu,
3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
2. W zakresie serwisu oprogramowania:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00
2) udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek
i awarii.
3) usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy:
- czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną -do 8 godzin roboczych,
- czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie
-do 16 godzin roboczych,
- czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd -do 24 godzin roboczych.


3. W zakresie asysty technicznej serwera Firebird / PostgreSQL/ Linux:
1) Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00.
2) Informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL
3) Zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL na życzenie klienta.
4) Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji oprogramowania serwera bazodanowego Firebird / PostgreSQL.
5) Diagnostyki i rekonfiguracji serwera bazodanowego w zakresie systemu operacyjnego Linux Redhat/Centos (inne dystrybucje po uzgodnieniu).
6) 20% zniżki na przygotowanie nowego fizycznego/wirtualnego serwera do pracy z systemem Ratusz.
W zakresie pakietu szkoleniowego:
1) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji;
2) udział 3 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu RATUSZ®;
3) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów;
4) udział 2 przedstawicieli w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych oraz nieograniczony dostęp do transmisji on-line;
5) udział w webinariach metodycznych i akcyjnych;
6) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych;
7) 30% zniżka na indywidualne warsztaty realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.
- zamawiający szacuje 30 godzin prac wdrożeniowych q czasie trwania umowy
1) Prawo dostępu do systemu TERYT On-line, umożliwiające automatyczną aktualizację słownika TERYT w zakresie mającym zastosowanie w oprogramowaniu autorstwa firmy REKORD.


Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności
w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług w szczególności:
1) nadzoru autorskiego, serwisu i asysty.
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do zaproszenia do negocjacji .
4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313079,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313079,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313079,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD Kraków Systemy Informatyczne Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772332225

7.3.3) Ulica: Jasnogórska 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-358

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313079,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.