eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DZP.26.1.261.2021 Świadczenie na rzecz Zamawiającego serwisu oprogramowania Dom 5.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.26.1.261.2021 Świadczenie na rzecz Zamawiającego serwisu oprogramowania Dom 5.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.26.1.261.2021 Świadczenie na rzecz Zamawiającego serwisu oprogramowania Dom 5.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78b2fa82-7386-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002457/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 serwis systemu DOM5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Główną przesłanką zamówienia z wolnej ręki jest zapewnienie asysty dla oprogramowania Dom 5, która ze względu na ochronę autorskich praw majątkowych może być świadczona tylko przez firmę Sacer s.c.
Z przyczyn obiektywnych oraz wynikających ze stanu prawnego podpisanej umowy wdrożeniowej nie istnieją przesłanki, które umożliwiają zlecenie asysty technicznej i modyfikacja w systemie Dom 5 innej firmie niż Sacer s.c. W związku z powyższym ZLM jest zmuszony przeprowadzić postępowanie na asystę techniczną oraz modyfikację oprogramowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a) i b) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.261.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Zamawiającego serwisu oprogramowania Dom 5 objętego umową licencyjną wynikającą z umowy nr OAZP.272/22/2013, obejmującego w szczególności następujące usługi:
1.1. Bieżącą obsługę serwisową systemu Dom5, w tym usuwanie awarii i usterek (błędów, nieprawidłowości działania tego systemu), przy czym:
1.1.1. awaria rozumiana jest jako błąd krytyczny systemu - niepoprawne działanie systemu (błąd działania istotnej funkcji oprogramowania lub błąd powodujący utratę lub uszkodzenie danych), które uniemożliwia lub w znacznym stopniu utrudnia prawidłową jego eksploatację lub powoduje konieczność wstrzymania prac w systemie,
1.1.2. usterka (błąd, nieprawidłowość) - nieprawidłowe działanie systemu, nie powodujące jednak konieczności wstrzymania jego eksploatacji.
1.2. Świadczenie wsparcia dla użytkowników Zamawiającego w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą systemu (w tym wsparcia technicznego).
1.3. Udostępnianie nowych wersji systemu (aktualizacji) Dom 5 wynikających z:
1.3.1. dostosowania do zmian przepisów prawnych,
1.3.2. ulepszeń wynikających z prac własnych Wykonawcy.
1.4. Wykonywanie zmian funkcjonalnych systemu Dom 5 na zlecenie Zamawiającego, w tym dostosowywanie do zmian prawa miejscowego i odrębnej specyfiki Gminy Łódź.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72212311-2 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania dokumentami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781837,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781837,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781837,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sacer s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 586-005-22-23

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781837,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.