Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00557571/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
- 2024/BZP 00002758/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów ZOD FREGATA sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOD FREGATA sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812012078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 14
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zodfregata.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.swinoujscie.pl/artykuly/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9506b85f-9d89-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów ZOD FREGATA sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9506b85f-9d89-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/P/ZOD/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania
i dostarczania całodziennych posiłków dla pacjentów ZOD FREGATA sp. z o.o. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Wartość złożonej oferty wynosi 1.875.445,49 zł brutto,
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 1.197.644,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1875445,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1875445,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DROBNEGO SPRZĘTU, WYROBÓW PAPIEROWYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa implantów i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS "Sasanka" w Świnoujściu
- Dostawa i montaż 3 sztuk urządzeń do suchego hydromasażu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
- Usługi cateringowe i gastronomiczne na potrzeby spotkań organizowanych przez Instytut Badań Edukacyjnych na terenie m.st. Warszawy w ramach działalności statutowej oraz realizowanych projektów
- 4WOG-1200.2712.29.2024 Świadczenie usług restauracyjnych w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych
- Usługa cateringowa realizowana w dniach 07.06.2024 - 09.06.2024 podczas XXX Wielkopolskich Targów Rolniczych w Sielinku.
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.