Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012089/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
- 2021/BZP 00012089/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012089/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012089/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012089/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012089/06 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014040/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00014554/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00015078/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00016601/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00035336/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00035259/01 - Wynik z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00035259/02 - Wynik z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014113 z dnia 2021-03-05 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lokalna 11
1.4.2.) Miejscowość: Tychy
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 327070103
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014113
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00012089/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Klauzula informacyjna dla zamawiającego w zamówieniach publicznych.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem danych osobowych jest MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, (KRS: 0000078561, NIP: 646-23-47-267, REGON: 273854704), administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych osobowych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iodo@master.tychy.pl i telefonicznie pod numerem: +48 (32) 70 70 138, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora danych osobowych prawa: dostępu do treści danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (w określonych przypadkach), przenoszenia, sprostowania/uzupełniania, a także prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Po zmianie:
Klauzula informacyjna o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, (KRS: 0000078561, NIP: 646-23-47-267, REGON: 273854704), inspektorem ochrony danych osobowych jest Janusz Gajdas z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iodo@master.tychy.pl i telefonicznie pod numerem: +48 (32) 70 70 138, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie ………………….; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320. zwanej dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. – netto 4. Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - wykonał minimum dwie usługi polegające na sprzątaniu obiektów o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. brutto – każda. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu Wykonawca wykaże, iż posiada następujący sprzęt: A. Zamiatarka spalinowa:Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu Wykonawca wykaże, iż posiada następujący sprzęt: A. Zamiatarka spalinowa: Szerokość robocza od 700 mm do 900 mm Szerokość głównej szczotki od 500 mm do 700 mm Średnica bocznej szczotki od 380 do 500 mm Zbiornik na brud od 40 do 65 l Prędkość jazdy 0-5 km/h Wydajność (przy max prędkości) 3,150m2/h do 3,400m2/h Waga do 126 kg Wymiary w mm od 1 225 do 1450 x od 750 do 900 x od 943 do 1200B. Urządzenie szorujące z fotelem dla operatora: Zbiornik na wodę czystą i brudną do 252 l każdy (zmienna pojemność) Urządzenie trzyszczotkowe 3 bądź 4 do 370 mm Szerokość listwy ssawnej od 1200 mm do 1350 mm Prędkość jazdy 0-8 km/h Maksymalna wydajność (przy max prędkości) 6000m2/h do 7900m2/h Całkowity czas pracy urządzenia z jednego cyklu ładowania baterii od 4 do 6 h. Wymiary od 1750 do 1 850 mm x od 1050 do 1020mm x od 1300mm do 1450 mmC. Urządzenie szorujące prowadzone ręcznie: Zbiornik na wodę czystą i brudną po mx 55 l każdy Węże spustowe zbiornika wody czystej oraz brudnej Szerokość robocza szczotek do 600 mm Szerokość listwy ssawnej do 900 mm Maksymalna wydajność (przy max prędkości) 3000m2/h Całkowity czas pracy urządzenia z jednego cyklu ładowania baterii ok. 2-3h Waga (bez baterii i wody) do 129 kg Wymiary urządzenia od 100 do 140 cm x od 50 do 70 cm x od 100 do 190 cm.5. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. – netto 4. Zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - wykonał minimum dwie usługi polegające na sprzątaniu obiektów o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. brutto – każda. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu Wykonawca wykaże, iż posiada następujący sprzęt: A. Zamiatarka spalinowa:Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postepowaniu Wykonawca wykaże, iż posiada następujący sprzęt: A. Zamiatarka spalinowa: Szerokość robocza od 700 mm do 900 mm Szerokość głównej szczotki od 500 mm do 700 mm Średnica bocznej szczotki od 380 do 500 mm Zbiornik na brud od 40 do 65 l Prędkość jazdy 0-5 km/h Wydajność (przy max prędkości) 3,150m2/h do 3,400m2/h Waga do 126 kg Wymiary w mm od 1 225 do 1450 x od 750 do 900 x od 943 do 1200B. Urządzenie szorujące z fotelem dla operatora: Zbiornik na wodę czystą i brudną do 252 l każdy (zmienna pojemność) Urządzenie trzyszczotkowe 3 bądź 4 do 370 mm Szerokość listwy ssawnej od 1200 mm do 1350 mm Prędkość jazdy 0-8 km/h Maksymalna wydajność (przy max prędkości) 6000m2/h do 7900m2/h Całkowity czas pracy urządzenia z jednego cyklu ładowania baterii od 4 do 6 h. Wymiary od 1750 do 1 850 mm x od 1050 do 1200mm x od 1300mm do 1450 mmC. Urządzenie szorujące prowadzone ręcznie: Zbiornik na wodę czystą i brudną po mx 55 l każdy Węże spustowe zbiornika wody czystej oraz brudnej Szerokość robocza szczotek do 600 mm Szerokość listwy ssawnej do 900 mm Maksymalna wydajność (przy max prędkości) 3000m2/h Całkowity czas pracy urządzenia z jednego cyklu ładowania baterii ok. 2-3h Waga (bez baterii i wody) do 129 kg Wymiary urządzenia od 100 do 140 cm x od 50 do 70 cm x od 100 do 190 cm.5. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy
- Remont komór i studni na sieciach kanalizacyjnych na terenie Miasta Tychy
- Remonty chodników oraz remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie miasta Tychy w 2024 roku
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 9/27 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 15/81 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.