eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mordy › Utrzymanie czystości w mieście Mordy i na przystankach komunikacyjnych na terenie gminy Mordy oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg będących własnością Miasta i Gminy Mordy w 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w mieście Mordy i na przystankach komunikacyjnych na terenie gminy Mordy oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg będących własnością Miasta i Gminy Mordy w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402

1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w mieście Mordy i na przystankach komunikacyjnych na terenie gminy Mordy oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg będących własnością Miasta i Gminy Mordy w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec2e21d-99ba-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063745/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie czystości w mieście Mordy oraz letnie i zimowe utzrymanie dróg będących własnością Miasta i Gminy Mordy w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne - art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy.
Uzasadnienie faktyczne:
1. Miasto i Gmina Mordy (Zamawiający) sprawuje nad Gminną Spółką Komunalną Mordy Sp. z o.o. (Wykonawcą) nadzór
właścicielski - formalny, ekonomiczno-finansowy i merytoryczny.
2. Ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych mu przez Zamawiającego.
3. Zamawiający posiada 100% udziałów Wykonawcy - u Wykonawcy nie ma udziału kapitału prywatnego.
4. Wykonawca jest w stanie wykonać zamówienie samodzielnie, bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185365,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadania polegające na utrzymaniu czystości w mieście Mordy i na przystankach komunikacyjnych na terenie gminy Mordy oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg będących własnością Miasta i Gminy Mordy, polegające w szczególności na :
a) zamiataniu placów, ulic i rynsztoków,
b) usuwaniu nieczystości nagromadzonych w koszach ulicznych,
c) pielęgnacji nasadzeń krzewów w centrum miasta Mordy,
d) pielęgnacji pasów zieleni, trawników i drzew,
e) odbiorze odpadów z koszy ulicznych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie gminy Mordy,
f) wywozie i składowaniu nieczystości oraz przekazaniu ich do zakładu utylizacji odpadów w Woli Suchożebrskiej,
g) zimowym utrzymanie ulic i placów na terenie Miasta Mordy oraz dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Miasta i Gminy Mordy - odśnieżanie, usuwanie oblodzeń, zwalczanie śliskości,
h) koszeniu poboczy i wycince krzaków przy drogach gminnych i wewnętrznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania ww. prac służbami i sprzętem własnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Komunalna Mordy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387744410

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Mordy

7.3.5) Kod pocztowy: 08-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216949,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.