eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Dolnej w Czechowicach-Dziedzicach (projekt)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Dolnej w Czechowicach-Dziedzicach (projekt)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Dolnej w Czechowicach-Dziedzicach (projekt)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9c18eef-7f0a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045820/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Dolnej w Czechowicach-Dziedzicach (projekt)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30537,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Dolnej w Czechowicach-Dziedzicach (projekt)” obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinka drogi gminnej ul. Dolnej w Czechowicach-Dziedzicach wraz z odwodnieniem drogi, przebudową kolektora kanalizacji deszczowej, przebudową kolidującej infrastruktury technicznej, przebudową/rozbudową oświetlenia ulicznego oraz uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
Dane techniczne projektowanej drogi:
- kategoria obciążenia ruchem KR2;
- droga jednojezdniowa dwukierunkowa;
- długość drogi: około 235 m (od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Drzymały do skrzyżowania z łącznikiem -jednokierunkową drogą wewnętrzną i jednokierunkowym odcinkiem ul. Dolnej)
- jednostronny chodnik wzdłuż jezdni;

Dokumentacja projektowa obejmuje:
1. Dokumentację geodezyjną (mapa do celów projektowych, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, projekty podziałów nieruchomości);
2. Dokumentację geotechniczną;
3. Projekt budowlany branży drogowej z odwodnieniem drogi, zawierający:
a) projekt zagospodarowania terenu
b) projekt architektoniczno-budowlany
c) projekt techniczny
4. Projekt przebudowy kolektora deszczowego;
5. Projekt przebudowy kolidującej infrastruktury technicznej;
6. Projekt przebudowy i rozbudowy oświetlenia ulicznego;
7. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
8. Projekt stałej organizacji ruchu;
9. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
10. Przedmiar robót;
11. Kosztorys inwestorski
12. Uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej.

Zakres rzeczowy przedmiotu umowy:
1. Dokumentacja geodezyjna - 5 egz.
2. Dokumentacja geotechniczna - 3 egz.
3. Projekt budowlany - 6 egz.
3.1. Projekt techniczny - 3 egz.
4. Projekt przebudowy kolektora deszczowego - 3 egz.
5. Projekt przebudowy kolidującej infrastruktury technicznej - 3 egz.
6. Projekt przebudowy i rozbudowy oświetlenia ulicznego - 3 egz.
7. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 3 egz.
8. Projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz.
9. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 3 egz.
10. Przedmiar robót - 2 egz.
11. Kosztorys Inwestorski - 2 egz.
12. Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę.

Opracowania wymienione w pkt. 1-11 dostarczone zostaną również w wersji elektronicznej.
1. opracowanie wymienione w punkcie 1- 11 – w plikach .pdf;

2. część rysunkowa opracowań 3-6 dodatkowo w pliku .dxf. lub .dwg, a część opisowa w wersji edytowalnej doc / xlsx (w zależności od rodzaju pliku);
3. opracowanie wymienione w punkcie 11 – w plikach .pdf, .ath lub xlsx;
Uwaga:
Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego minimum dwóch konsultacji połączonych z prezentacją przyjętych rozwiązań projektowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ
- plan orientacyjny – załącznik nr 10 do SWZ
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 11 do SWZ
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60024,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172077,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60024,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROADPRO M. GRZEGORZ, M. KSEL Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215573

7.3.3) Ulica: Borki 40D

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60024,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.