eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara B³otnica › "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica"



Og³oszenie z dnia 2022-01-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-584c3bbb-6e2c-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00013852

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005220/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.starablotnica.bip.org.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: a) W toku postêpowania, zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy Pzp komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które
nie s± istotne.
b) Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu, dostêpnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl który korzysta z ePUAPu lub za pomoc± poczty elektronicznej, zgodnie z adresem e-mail: oswiata@starablotnica.pl : Skrzynka e-puap: /5y8g1l1scq/skrytka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2) Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z 31 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego okre¶laj±:
 Regulamin korzystania z miniPortalu dostêpny pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
 Regulamin ePUAP i Instrukcja u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostêpne pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina stara B³otnica, Stara B³otnica46,26-806 Stara B³otnica reprezentowana przez Wójta - Marcina Kozdracha.
2) Formy kontaktów:
a) listownie: Gmina stara B³otnica, Stara B³otnica46,26-806 Stara B³otnica;
b) przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± dostêpn± na stronie https://starablotnica.pl/;
c) telefonicznie:(48) 385 77 90 wew.15;
d) Inspektor ochrony danych e-mail: rodo@starablotnica.pl
3) Cele i podstawy przetwarzania.
Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu realizacji zadañ zgodnie z ustaw± z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych. Nastêpnie Pañstwa dane bêdziemy przetwarzaæ w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów wynikaj±cego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4) Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych.
5) Okres przechowywania danych.
Pañstwa dane bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie - zgodnie z obowi±zuj±c± u administratora Instrukcj± kancelaryjn± oraz przepisami
o archiwizacji dokumentów.
6) Prawa osób, których dane dotycz±.
Zgodnie z przepisami prawa przys³uguje Pañstwu:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych
nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa
lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
7) Informacja o wymogu podania danych.
Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
8) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego (opa³owego) dla potrzeb obiektów Gminy Stara B³otnica w planowanej ³±cznej ilo¶ci 103 000 litrów w sezonie grzewczym 2021/2022. Olej powinien spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego /Upowa¿nionego, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ. Dostarczany olej opa³owy powinien spe³niaæ odpowiednie wymagania jako¶ciowe i musi charakteryzowaæ siê parametrami
nie gorszymi ni¿ poni¿ej wymienione:
a) gêsto¶æ w temp. 15ºC (nie wy¿sza ni¿) 860 kg/m³
b) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20ºC (nie wiêksza ni¿) 6 mm2/s
c) temperatura p³yniêcia (nie wy¿sza ni¿) -20ºC
d) temperatura zap³onu (nie mniejsza ni¿) 55ºC
e) zawarto¶æ wody (nie wy¿sza ni¿) 200 mg/kg
f) zawarto¶æ siarki (nie wiêcej ni¿) 0,20%
g) warto¶æ opa³owa (nie mniejsza ni¿) 42 MJ/kg
h) zawarto¶æ znacznika (nie wy¿sza ni¿) 9 mg/l
i) barwa czerwona
2) Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia zamówienia w zale¿no¶ci od faktycznego zu¿ycia oleju opa³owego, które uzale¿nione bêdzie od warunków pogodowych. Zakres zamówienia mo¿e zostaæ pomniejszony maksymalnie o 30% ogólnej warto¶ci zamówienia, tzn. powinien zostaæ zrealizowany w co najmniej 70%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych sukcesywnych dostaw, uzale¿nionych od warunków atmosferycznych panuj±cych w trakcie okresu grzewczego.
3) Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego, odpowiednio oznaczonymi i przystosowanymi w³asnymi ¶rodkami transportowymi posiadaj±cymi wa¿ne ¶wiadectwa legalizacji liczników, z nienaruszonym oplombowaniem, na w³asny koszt i ryzyko, wraz z za³adunkiem, roz³adunkiem opa³u w danym obiekcie Gminy (wskazanym przez pracownika Zamawiaj±cego / Upowa¿nionego), zgodnie ze z³o¿onymi zamówieniami. Autocysterny realizuj±ce dostawy musz± byæ wyposa¿one w pompy wraz z legalizowanym uk³adem pomiarowo-wydawczym z mo¿liwo¶ci± odczytu pomiaru.

4) Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w:
a) obowi±zuj±cej w Polsce normy PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿n±
b) Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji
i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008),
c) Rozporz±dzeniu Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania
i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1822).
d) ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2021 poz. 133 ze zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególno¶ci Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. (Dz. U. z 2015 poz.1680
ze zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryterium oceny ofert oraz ich wagê:

cena oferty- waga kryterium 100%

Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób: oferta z najni¿sz± cen± otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów,
tj. 100, a pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru

cena oferowana najni¿sza brutto
Cena = --------------------------------------------- x 100
cena badanej oferty brutto

Tak otrzyman± liczbê mno¿ymy przez wagê kryterium, która wynosi 100%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cy/-e:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej
lub zawodowej, je¿eli w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykonywa³
co najmniej 2 dostawy oleju napêdowego do celów opa³owych w ilo¶ci ³±cznej minimum 80 000 litrów.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku:
 dot. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy lub us³ugi,
do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
 dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,
o których mowa powy¿ej, w pkt. 1) w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu
do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych
lub zawodowych, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
4) Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ „stosowna sytuacja”, o której mowa powy¿ej wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie to nale¿y z³o¿yæ do oferty i podpisuje je podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby. W tre¶ci zobowi±zania nale¿y podaæ dane identyfikuj±ce podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby (przyk³adowo: adres, pe³na nazwa, NIP, REGON, PESEL), a powinno ono zawieraæ:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Podpis pod tym o¶wiadczeniem ma z³o¿yæ osoba umocowana do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu danego podmiotu,
w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych
lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów,
je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu, Wykonawca przedk³ada:
a) o¶wiadczenie (za³±cznik nr 6 do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu, z³o¿onym na druku stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ wraz z ofert±,
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów: przed³o¿y aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi;
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: przed³o¿y wykaz dostaw wykonanych,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, wg. wzoru stanowi±cego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których
tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ
na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, us³ugi,
do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy
s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej
do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
W przypadku gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postêpowañ
lub konkursów, o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-20 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl ; Skrzynka e-puap: /5y8g1l1scq/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-20 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.