eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Dostawy produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6832007

1.5.8.) Numer faksu: 85 6832978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a63cc6f-760f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052617/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy produktów roślinnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242105,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu
Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE I - DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW Burak czerwony 5 000 kg, Cebula 16 000 kg, C Czosnek 40 kg, Kapusta biała 5 000 kg, Kapusta czerwona 1 600 kg, Kapusta pekińska 1 200 kg, Marchew 22 000 kg, Ogórek gruntowy 500 kg, Ogórek szklarniowy 500 kg, Pietruszka 1 800 kg, Pomidor 1 000 kg, Por 900 kg, Seler 2 000 kg., Papryka słodka 500 kg, Jabłka 8 000 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością
szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec
zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to
wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej
ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Warzywa i owoce dostarczane będą w opakowaniach nieprzekraczających ciężaru 25 kg (skrzynki, worki raszlowe itp.). Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Wszystkie warzywa i owoce powinny być świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. W okresie zimowym warzywa, nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia asortymentu wymienionego w zadaniach I, II, VI (warzywa, ziemniaki i owoce) na okres 14 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub 8 razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić 7 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Warzywa dostarczane będą w opakowaniach nieprzekraczających ciężaru 25 kg. Zamawiający składając zamówienie będzie uwzględniał sezonowość asortymentu. Warzywa typu ogórek gruntowy, pomidor w ilości ok
600 kg i papryka słodka będą zamawiane w sezonie letnim i wczesno jesiennym w trakcie największej dostępności. Pozostałe warzywa i owoce będą zamawiana przez cały okres obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 118314,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu
Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE II - DOSTAWY
ZIEMNIAKÓW Ziemniaki 59 000 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością
szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec
zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to
wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej
ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Ziemniaki dostarczane będą w opakowaniach nieprzekraczających ciężaru 25 kg (skrzynki, worki raszlowe itp.). Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Ziemniaki powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. W okresie zimowym ziemniaki nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Preferowane odmiany ziemniaków jadalnych posiadających jasnożółty miąższ bez oznak chorobowych bulw (zaraza ziemniaczana, rdzawa plamistość miąższu, mokra i sucha zgnilizna, zazielenienie bulw). Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia ziemniaków na okres 14 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w miesiącu które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 4 lub 8 razy w miesiącu to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić 7 dni licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. 2.3 Dostawy ziemniaków wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą 2, 4 lub 8 razy w miesiącu (częstotliwość dostaw określi wykonawca w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 62540,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu
Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE III - DOSTAWA WARZYW
KWASZONYCH - Kapusta kwaszona 3 000 kg, Ogórek kiszony 1 300 kg. Podana ilość przedmiotu
zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego
asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Kiszonki powinny być dostarczane w wiaderkach lub beczkach spełniających przepisy BHP pod względem ciężaru, oznakowanych z podanym terminem przydatności. Kapusta kiszona: barwa skrawków — biała lub kremowobiała albo szara z odcieniem żółtawym — w zależności od odmiany, smak i zapach — charakterystyczny dla kapusty kwaszonej, aromatyczny, słono-kwaśny bez posmaków i zapachów obcych, grubość skrawków — nie większa niż 1–1,5 mm zawartość soli kuchennej — 1,5–2,5%. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna - klasa jakości - wielkość (jeśli sortowano według wielkości) - inne szczegóły w zależności od produktu. Ogórki kiszone: Ukwaszone ogórki powinny zawierać 1,5–3,5% soli
kuchennej. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim
znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w
sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego, - nazwa produktu,
jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz, - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu, - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna, - klasa jakości, - wielkość (jeśli sortowano według wielkości), - inne szczegóły w zależności od produktu. 2. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Dostawy asortymentu wymienionego w zadaniu III kiszonki, wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, realizowane będą 1, 2 lub 3 razy na kwartał (częstotliwość dostaw oferent określi w ofercie w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw). Koszt dostawy i jego ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 -12:00, pojazdami Wykonawcy przystosowanymi do przewozu danego typu artykułów spożywczych, spełniającymi wymogi przepisów prawa do ich przewożenia w dostawach częściowych określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 17750,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu
Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE IV - DOSTAWY
PRODUKTÓW KONSERWOWYCH: Koncentrat pomidorowy 30% 2 000 kg, Groszek
konserwowy 600 kg, Fasola szparagowa konserwowa 600 kg, Kukurydza konserwowa 600 kg,
Szczaw konserwowy 300 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w
ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu,
będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie
mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości
Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Produkty konserwowe będą dostarczane w opakowaniach o wadze od 0,4kg do 5kg. Koncentrat pomidorowy - konsystencja gęsta, jednolita, charakterystyczna dla koncentratu pomidorowego o zawartości ekstraktu 30 %. Groszek konserwowy – otrzymany z groszku - części jadalnych, owoce uzyskane z wysokiej jakości surowców o barwie zielonej i klarownej zalewie. Kukurydza konserwowa - soczyste nasiona uzyskane z wysokiej jakości surowców o barwie słonecznej i klarownej zalewie. Szczaw konserwowy wygląd i konsystencja jednolita, ciemnozielona półpłynna masa (przetarta masa z liści szczawiu) o zawartości szczawiu siekanego minimum 60 %, smak kwaśny charakterystyczny dla przecieru szczawiowego. Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia produktów konserwowych, na okres 3 miesięcy licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w kwartale które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na 2 lub 3 razy w kwartale to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić adekwatnie do częstotliwości dostaw tj.: 1,5 miesiąca lub 1 miesiąc licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 30861,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu
Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE V - DOSTAWY
SUCHYCH WARZYW STRĄCZKOWYCH: Fasola sucha biała 2 000 kg, Groch suchy łuskany
połówki 600 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania
umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona
wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż
90 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie
poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Warzywa suche strączkowe dostarczane
będą w opakowaniach nieprzekraczających ciężaru 25 kg. Groch łuskany połówki powstały w
wyniku oczyszczenia z łuski ziarna grochu i jego wysuszenia, bez otworów spowodowanych
przez owady, suche, bez zanieczyszczeń. Zapach naturalny, swoisty, bez zapachu pleśni,
stęchlizny i innych obcych zapachów. Fasola suszona typu Jaś - ziarna czyste, całe, zdrowe,
jędrne, dobrze wykształcone, bez otworów spowodowanych przez owady, suche, bez
zanieczyszczeń. Zapach naturalny, swoisty, bez zapachu pleśni, stęchlizny i innych obcych
zapachów. Zamawiający określił minimalny terminy przydatności do spożycia suchych warzyw
strączkowych na okres 3 miesięcy licząc od daty dostawy do magazynu Aresztu Śledczego w
Hajnówce. Minimalny termin przydatności do spożycia będzie zależny od ilości dostaw w
kwartale które określi Wykonawca w kryterium częstotliwość realizowanych dostaw. W
przypadku gdy Wykonawca w danych zadaniach określi częstotliwość realizowanych dostaw na
2 lub 3 razy w kwartale to minimalny termin przydatności do spożycia będzie mógł wynosić
adekwatnie do częstotliwości dostaw tj.: 1,5 miesiąca lub 1 miesiąc licząc od daty dostawy do
magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce. Warzywa suche strączkowe dostarczane będą w
opakowaniach nieprzekraczających ciężaru 25 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221220-4 - Groch

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 12640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87575,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzedaż Hurtowa Owoców i Warzyw Teresa Mortel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050686636

7.3.3) Ulica: Witosa 30

7.3.4) Miejscowość: Brańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzedaż Hurtowa Owoców i Warzyw Teresa Mortel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050686636

7.3.3) Ulica: Witosa 30

7.3.4) Miejscowość: Brańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SAUERKRAUT Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368998230

7.3.3) Ulica: Łódzka 141

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.