eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania 5 lokali budynku biurowo mieszkalnego na lokale usługowe (biura) wraz z przebudową i budową instalacji wewnętrznych przy al. J. Ch. Szucha 2/4



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania 5 lokali budynku biurowo mieszkalnego na lokale usługowe (biura) wraz z przebudową i budową instalacji wewnętrznych przy al. J. Ch. Szucha 2/4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-591

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp.wpp@mswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania 5 lokali budynku biurowo mieszkalnego na lokale usługowe (biura) wraz z przebudową i budową instalacji wewnętrznych przy al. J. Ch. Szucha 2/4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3d77af7-415b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014130/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont i przebudowa 5 lokali MSWiA w budynku przy al. Szucha 2/4 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275154/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki zostało wpisane w Sekcji IX ogłoszenia- Informacje Dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-WPP-2374-1-26-BAF-WR-BS/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1652513,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania 5 lokali budynku biurowo mieszkalnego na lokale usługowe (biura) wraz z przebudową i budową instalacji wewnętrznych przy al. J. Ch. Szucha 2/4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1988349,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1988349,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1988349,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAB-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010682683

7.3.3) Ulica: Nowosielecka 14A/2,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-466

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Instalacje elektryczne i teletechniczne,
2. Dostawa drzwi i kurtyn.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1988349,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki „w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości”.
Stosownie do powyższego:
1) przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy (o którym mowa poniżej) w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia mu zamówienia podstawowego - Zamawiający, w dniu 24 lutego 2021 r. na podstawie umowy nr BZP-WPP-2375-1-41-BAF-PN/2020 udzielił zamówienia podstawowego Wykonawcy ZAB-BUD Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-466) przy ul. Nowosieleckiej 14A lok. 2,
2) zakres prac objęty przedmiotowym zamówieniem jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych związanych z remontem, przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania 5 lokali budynku biurowo mieszkalnego przy al. J. Ch. Szucha 2/4 na lokale usługowe (biura) wraz z przebudową i budową instalacji
wewnętrznych (roboty budowlane, instalacje słaboprądowe, instalacje elektryczne oraz instalacje sanitarne),
3) przedmiotowe zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszenie opublikowane w Dz. U. UE. nr 2020/S 213-520868 z dnia 2 listopada 2020 r. – sekcja II.2.14),
4) całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Powyższe wyczerpuje przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, toteż zasadne jest udzielenie zamówienia w tym trybie.
2. Dodatkowe kody CPV:
45262700-8 Przebudowa budynków
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
3. Termin realizacji zamówienia - przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie 19 miesięcy, nie dłużej niż do dnia 31 lipca 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.