eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przecław › Przebudowa drogi wewnętrznej nr L000013 w miejscowości Wylów, gmina Przecław



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej nr L000013 w miejscowości Wylów, gmina Przecław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przecław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Przecław

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-320

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (017) 227 67 10

1.5.8.) Numer faksu: (017) 58 13 116

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@przeclaw.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminaprzeclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cd865a6-839d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej nr L000013 w miejscowości Wylów, gmina Przecław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cd865a6-839d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049720/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej nr L000013 w miejscowości Wylów, gmina Przecław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.79.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1473884,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przebudowa drogi wewnętrznej nr L000013 w miejscowości Wylów, gmina Przecław w km 0+001,50 do km 1+587,00.
Planowane w związku realizacją inwestycji zmiany w odniesieniu do stanu istniejącego będą obejmować:
- wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do podstawowej szerokości 3,5 m,
- wykonanie nakładki wzmacniającej istniejącą nawierzchnię jezdni o szerokości 3,5 m,
- wykonanie nowej nawierzchni poboczy do szerokości 0,75 m,
- wykonanie zabezpieczenia podziemnych przewodów sieci elektroenergetycznej dwudzielnymi rurami ochronnymi bez zmiany ich trasy,
- wykonanie prac remontowych (np. odmulania rowów) i odtworzeniowych w odniesieniu do istniejących urządzeń odwadniających.
- wykonanie oznakowania drogowego zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu,
Przygotowanie terenu polega na:
- geodezyjnym wytyczeniu trasy projektowanej drogi i jej elementów w terenie,
- oczyszczeniu pasa drogowego w części zajętej pod inwestycję,
- rozebraniu w niezbędnym zakresie konstrukcji jezdni, poboczy itd.
Roboty ziemne będą miały na celu:
- usunięcie humusu z obszaru dalszych robót ziemnych,
- wykonanie wykopów i nasypów związanych z: zabezpieczeniem infrastruktury, korektą trasy i gabarytów rowów i urządzeń odwadniających, zabezpieczeniem skarp itd.,
- wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne jezdni i poboczy,
- plantowanie i humusowanie skarp rowu i terenu przyległego do poboczy.
Nie planuje się zmiany charakteru odwodnienia drogi, a jedynie roboty o charakterze remontowym i odtworzeniowym w odniesieniu do istniejących urządzeń odwadniających.

W miejscach poszerzeń, wykonywania robót ziemnych (rozbiórki) oraz w przypadku uszkodzenia jezdni należy wykonać wszystkie warstwy konstrukcyjne jezdni. Warstwy konstrukcyjne projektuje się jak dla kategorii ruchu KR1.
W związku z tym po wykonaniu korytowania na głębokość ok. 58 cm (poniżej poziomu projektowanego), należy dokonać zagęszczenia podłoża gruntowego do wskaźnika zagęszczenia Is równego 0,98.
Następnie należy wykonać następujące warstwy konstrukcyjne (od dołu):
- podbudowa z pospółki, wskaźnik zagęszczenia Is=0,98 – grubości 10 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm, wskaźnik zagęszczenia Is=1,00 – grubości 25 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, wskaźnik zagęszczenia Is=1,00 – grubości 15 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W – grubości 4 cm,
- zbrojenie geosyntetyczne nawierzchni (geosiatka),
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S – grubości 4 cm.
Pobocza przy jezdni należy umocnić za pomocą warstwy kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – grubości 10 cm, zagęszczonego do wskaźnika zagęszczenia Is=0,98, ułożonej na warstwie odcinającej grubości 5 cm z pospółki zagęszczonej do Is=0,98 (zależnie od potrzeb).
Nawierzchnie zjazdów planuje się pozostawić w obecnym standardzie, a w przypadku konieczności ich przebudowy nawierzchnię należy umocnić stosując warstwę kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – grubości 15 cm, zagęszczonego do wskaźnika zagęszczenia Is=1,00, ułożonej na warstwie odcinającej grubości 15 cm z pospółki zagęszczonej do Is=0,98.
Wszystkie roboty należy wykonać w obrębie istniejącego pasa drogowego.

4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa: Przebudowa drogi wewnętrznej Nr L000013 w miejscowości Wylów, gmina Przecław– Załącznik nr 5A,
b) Przedmiar robót: Przebudowa drogi wewnętrznej Nr L000013 w miejscowości Wylów, gmina Przecław – Załącznik nr 5B,
Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikający z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
W/w zakres robót Wykonawca może ująć jako odrębne pozycje kosztorysu ofertowego z kalkulacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. W przypadku ich nieuwzględnienia w odrębnych pozycjach kosztorysu ofertowego Zamawiający uzna, że zostały uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego.
4.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN, przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
4.5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
4.6. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardy przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazane marki lub nazwy handlowe określają klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
4.7. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, przedmiarów, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie sprzedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
4.8. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami.
4.9. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody.
4.10. Obowiązkiem Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenie robót i zaplanowanie robót, tak aby umożliwić mieszkańcom dojazd lub dojście do posesji.
4.11. Zobowiązuje się wykonawcę na wezwanie Inwestora wykonać dokumentację geodezyjną lub wykonanie odwiertu, potwierdzającego wykonania warstw o zadanej grubości. Zabezpieczenie miejsc po odwiertach pozostaje w zakresie wykonawcy. Dokładność wykonania warstwy kruszywa ±1 cm, warstw asfaltowych 0 – (+1) cm.
4.12. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do: wytyczenia terenu drogi zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz po wykonaniu zadania do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.13. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do wykonania Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1149546,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1949760,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1149546,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROKAM” Tomasz Wojtas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8641184156

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 27-670

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1149546,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.