eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Rozbudowa Przedszkola nr 1 w celu utworzenia w 2021 r. 48 nowych miejsc opieki w Żłobku w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Daszyńskiego 3/5



Ogłoszenie z dnia 2021-03-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013361 z dnia 2021-03-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Przedszkola nr 1 w celu utworzenia w 2021 r. 48 nowych miejsc opieki w Żłobku w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Daszyńskiego 3/5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03, 42 211 15 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Przedszkola nr 1 w celu utworzenia w 2021 r. 48 nowych miejsc opieki w Żłobku w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Daszyńskiego 3/5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51a5bddc-6480-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001886/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa Przedszkola nr 1 w celu utworzenia w 2021 roku 48 nowych miejsc opieki w Żłobku w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Daszyńskiego 3/5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004749/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2178444,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku użyteczności publicznej – Przedszkola nr 1 w Konstantynowie Łódzkim o dwie sale dydaktyczne z węzłami sanitarnymi, jadalnią, odrębną kuchnią z zapleczem, w celu utworzenia w 2021 r. 48 nowych miejsc opieki w żłobku zlokalizowanym przy ul. Daszyńskiego 3/5, na działce o nr ewid. 295, obręb K-10 Konstantynów Łódzki, gm. Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.2. Zamówienie będzie objęte wsparciem finansowym Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej na realizację zadania w zakresie określonym w „Resortowym programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch + realizowanym w 2021 r., moduł 1a/1b (Rezerwa Celowa na utworzenie i funkcjonowanie)”.3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności:- rozbudowę istniejącego budynku przedszkola z grupą żłobkową o jedno skrzydło po stronie południowo-zachodniej, połączone łącznikiem,- utwardzenie terenu i dojścia pieszego do budynku,- rozbudowę instalacji z istniejących przyłączy cieplnych, gazowych, wodociągowych,kanalizacyjnych i energii elektrycznej,- przesunięcie wjazdu na posesję o 0,7 m w stronę północną,- skorygowanie przebiegu drogi kołowej o szerokości 4,0 m,- budowę placu zabaw po stronie południowo-wschodniej działki z urządzeniami terenowymi przeznaczonymi dla dzieci w wieku 0-3 lat, w tym dostarczenie i montaż wyposażenia placu zabaw,- przebudowę ogrodzenia od strony ul. Daszyńskiego,- dostarczenie i montaż wyposażenia kuchni,- dostarczenie i montaż wyposażenia użytkowego i administracyjnego.4. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji projektowej” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.5. Prace związane z infrastrukturą wod.-kan. należy zgłosić do odbioru przez Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Sp. z o.o., zgodnie z zapisami stanowiącymi Załącznik nr 8 do SWZ.6. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 7 do SWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dodatkowo prace związane z infrastrukturą wod.-kan. muszą być wykonane zgodnie z zapisami stanowiącymi Załącznik nr 8 do SWZ.7. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych niegorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii.Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX.2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi nawykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji). 9. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:Przebudowywany budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Wejścia główne do budynku zaprojektowano jako bezprogowe, a różnica poziomu posadzki parteru w stosunku do poziomu terenu przy wejściu nie przekracza 0,02 m.Przy wyjściu na ogród drzwiami w fasadzie szklanej z jadalni należy zastosować płyty betonowe o uskoku nie większym niż 2 cm i zrównać teren zielony z obrzeżami płyty betonowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2049250,55

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2999600

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2049250,55

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRO-BART BARTŁOMIEJ BARTCZAK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WP LOGISTIC SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7292689034

7.3.3) Ulica: Opolczyka 21B m. 12

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-417

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2049250,55

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.