eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dla potrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dla
potrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.tbs2.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dla
potrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c829681-8855-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 100A/2023/TR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych zlokalizowanych nad istniejącymi miejscami postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach (dz. Nr: 119, 120, 105/1, 105/2, 104/3, obręb Zatorze) wraz z wewnętrzną instalacja elektryczną dla potrzeb istniejącego budynku zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę.
2. Zakres zamówienia:

2.1 Zadanie nr 1:
a) budowa dwóch wiat stalowych wraz ze zintegrowaną instalacją fotowoltaiczną stanowiącą ich bezpośrednie zadaszenie, zlokalizowanych nad istniejącymi miejscami postojowymi wraz z wykonaniem oświetlenia wiat i terenu zewnętrznego, instalacji monitoringu, oznakowania miejsc postojowych, przepięcia istniejącego szlabanu do nowoprojektowanego zasilania, wewnętrznej instalacji elektrycznej dla potrzeb przyłączenia do istniejącego budynku wraz z uruchomieniem i dokonaniem zgłoszenia wykonanej instalacji do operatora sieci. Ponadto Wykonawca wykona próby i rozruch technologiczny instalacji fotowoltaicznej jak również przeprowadzi szkolenie pracowników z zakresu prawidłowej obsługi instalacji oraz przygotuje dokumentacje powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej w dwóch egzemplarzach.
b) ubezpieczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wiat fotowoltaicznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą od wszelkich ryzyk przez okres 2 lat od daty odbioru końcowego i uruchomienia instalacji.

2.2 Zadanie nr 2:
Wykonanie regularnych usług serwisowania i konserwacji dla zrealizowanej instalacji fotowoltaicznej mających na celu zachowanie warunków gwarancyjnych dla zamontowanych urządzeń i wynikających z wymagań danego producenta jak również w celu prawidłowej pracy instalacji przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy liczonych od daty zakończenia inwestycji i protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki z wykonywanych przeglądów serwisowych oraz do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu faktu wykonywanych prac serwisowo – konserwacyjnych, jak również do uzyskania potwierdzenia ich zrealizowania przez Zamawiającego. Zakres powyższych prac obejmuje także czyszczenie paneli w miarę wynikających potrzeb - minimum jeden raz w roku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa Dokumentacja techniczna - Załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne.

W zakres rzeczowy inwestycji wchodzą również wszystkie pozostałe roboty budowlane i instalacyjne, które nie zostały wyszczególnione w Przedmiarze robót i nie zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych, Dokumentacji Projektowej lub STWiORB, a są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku weryfikacji podpisów elektronicznych złożonych ofert zamawiający stwierdził, że:
1. oferta firmy SUNROOF TECHNOLOGY Sp. z o.o, złożona w jednym pliku .pdf nie została podpisana żadną z form podpisu elektronicznego, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ „Termin i sposób składania ofert”.
2. formularz oferty z załącznikami złożony w pliku .pdf przez firmę ATA CO. Sp. z o.o. nie został podpisany żadną z form podpisu elektronicznego, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ „Termin i sposób składania ofert”.
3 oferta ND POLSKA Sp. z o.o., w tym plik o nazwie „skan dok.pdf” zwierający formularz ofertowy, nie została podpisana żadną z form podpisu elektronicznego, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ „Termin i sposób składania ofert”.

W związku z powyższym , na podstawie art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 sierpnia 2023 r. poz. 1605) zamawiający odrzucił oferty złożone przez ww. Wykonawców.



Uzasadnienie faktyczne do art. 255 pkt. 3):
W terminie przewidzianym w ustawie Pzp zamawiający opublikował kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, tj. 709 478,00 zł (brutto).
Do postępowania wpłynęła tylko jedna prawidłowo złożona i ważna oferta firmy ENERGY SAFE POWER SA Wolnego 4, 40-857 Katowice o wartości 730 620,00 zl. brutto.
Wartość oferty niepodlegającej odrzuceniu przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

W związku z tym, że z pośród czterech złożonych ofert – trzy podlegają odrzuceniu, a cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia - zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 pkt 2) łącznie z art. 225 pkt. 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.