Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502125/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00506036/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dla
potrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tbs2.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dlapotrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c829681-8855-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100A/2023/TR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych zlokalizowanych nad istniejącymi miejscami postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach (dz. Nr: 119, 120, 105/1, 105/2, 104/3, obręb Zatorze) wraz z wewnętrzną instalacja elektryczną dla potrzeb istniejącego budynku zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę.
2. Zakres zamówienia:
2.1 Zadanie nr 1:
a) budowa dwóch wiat stalowych wraz ze zintegrowaną instalacją fotowoltaiczną stanowiącą ich bezpośrednie zadaszenie, zlokalizowanych nad istniejącymi miejscami postojowymi wraz z wykonaniem oświetlenia wiat i terenu zewnętrznego, instalacji monitoringu, oznakowania miejsc postojowych, przepięcia istniejącego szlabanu do nowoprojektowanego zasilania, wewnętrznej instalacji elektrycznej dla potrzeb przyłączenia do istniejącego budynku wraz z uruchomieniem i dokonaniem zgłoszenia wykonanej instalacji do operatora sieci. Ponadto Wykonawca wykona próby i rozruch technologiczny instalacji fotowoltaicznej jak również przeprowadzi szkolenie pracowników z zakresu prawidłowej obsługi instalacji oraz przygotuje dokumentacje powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej w dwóch egzemplarzach.
b) ubezpieczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wiat fotowoltaicznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą od wszelkich ryzyk przez okres 2 lat od daty odbioru końcowego i uruchomienia instalacji.
2.2 Zadanie nr 2:
Wykonanie regularnych usług serwisowania i konserwacji dla zrealizowanej instalacji fotowoltaicznej mających na celu zachowanie warunków gwarancyjnych dla zamontowanych urządzeń i wynikających z wymagań danego producenta jak również w celu prawidłowej pracy instalacji przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy liczonych od daty zakończenia inwestycji i protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki z wykonywanych przeglądów serwisowych oraz do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu faktu wykonywanych prac serwisowo – konserwacyjnych, jak również do uzyskania potwierdzenia ich zrealizowania przez Zamawiającego. Zakres powyższych prac obejmuje także czyszczenie paneli w miarę wynikających potrzeb - minimum jeden raz w roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa Dokumentacja techniczna - Załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne.
W zakres rzeczowy inwestycji wchodzą również wszystkie pozostałe roboty budowlane i instalacyjne, które nie zostały wyszczególnione w Przedmiarze robót i nie zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych, Dokumentacji Projektowej lub STWiORB, a są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku weryfikacji podpisów elektronicznych złożonych ofert zamawiający stwierdził, że:1. oferta firmy SUNROOF TECHNOLOGY Sp. z o.o, złożona w jednym pliku .pdf nie została podpisana żadną z form podpisu elektronicznego, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ „Termin i sposób składania ofert”.
2. formularz oferty z załącznikami złożony w pliku .pdf przez firmę ATA CO. Sp. z o.o. nie został podpisany żadną z form podpisu elektronicznego, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ „Termin i sposób składania ofert”.
3 oferta ND POLSKA Sp. z o.o., w tym plik o nazwie „skan dok.pdf” zwierający formularz ofertowy, nie została podpisana żadną z form podpisu elektronicznego, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ „Termin i sposób składania ofert”.
W związku z powyższym , na podstawie art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14 sierpnia 2023 r. poz. 1605) zamawiający odrzucił oferty złożone przez ww. Wykonawców.
Uzasadnienie faktyczne do art. 255 pkt. 3):
W terminie przewidzianym w ustawie Pzp zamawiający opublikował kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, tj. 709 478,00 zł (brutto).
Do postępowania wpłynęła tylko jedna prawidłowo złożona i ważna oferta firmy ENERGY SAFE POWER SA Wolnego 4, 40-857 Katowice o wartości 730 620,00 zl. brutto.
Wartość oferty niepodlegającej odrzuceniu przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z tym, że z pośród czterech złożonych ofert – trzy podlegają odrzuceniu, a cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia - zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 pkt 2) łącznie z art. 225 pkt. 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych - podziały geodezyjne nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.