Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00485192/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2024/BZP 00008725/01 - Wynik z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi polegające na wycince drzew (III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.2.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Myśliborska 32
1.4.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013275
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00013207
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka 10 drzew z gatunku olcha czarna i wierzba biała, wycinka 2 złomów drzew z gatunku olcha czarna, usunięcie 4 wywrotów drzew z gatunku wierzba biała, jesion zwyczajny i olcha czarna rosnących na działce nr 82/14 obręb Bolemin, gm. Deszczno, wycinka drzewa z gatunku topola kanadyjska rosnącego na działce nr 128/2 obręb Goszczanowiec gm. Drezdenko, uporządkowanie terenu oraz ułożenia drewna w stosy. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupu pozyskanego drewna.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale 3 SWZ.
2. W zakresie prac, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wycięcia drzew i złomów oraz usunięcia wywrotów drzew, następnie pocięcia i złożenia w stosy w miejscu nie powodującym zagrożenia bezpieczeństwa oraz nie utrudniającym korzystania z przyległego terenu,
b) uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi,
c) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o gotowości do komisyjnego obmiaru pozyskanego drewna,
d) zakupu, załadunku i wywiezienia pozyskanego drewna,
e) uporządkowania terenu po wycince drzew.
3. Warunki realizacji zamówienia dla zadania częściowego 2:
3.1. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o ochronie przyrody. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu i zdrowiu.
3.2. Wycinka i wywóz drewna nie mogą powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą.
3.3. Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiającego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie protokołu obmiaru sporządzonego przez pracownika KOWR OT w Gorzowie Wielkopolskim. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika dla sortymentu S4 właściwego Nadleśnictwa.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia.
3.5. Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu należą do Wykonawcy.
3.6. W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami), poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego.
3.7. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń.
3.8. Wykonawca prac musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych w sąsiedztwie prowadzenia prac.
3.9. Wykonawca musi składować urządzenia i pozyskane drewno w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych.
3.10. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami na gruncie, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie wykonywania usług.
3.11. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony przed wejściem osób trzecich.
3.12. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 5b do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi wycinania drzew
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi pielęgnacji drzew,Usługi pozyskiwania drewna
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
8510207419
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
8510207419
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Boguchwały 1
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Boguchwały 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Szczecin
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Szczecin
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
71-531
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
71-531
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
zachodniopomorskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
zachodniopomorskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
„SIAL” W. Kimber, B. Kimber Sp. Jawna
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
„SIAL” W. Kimber, B. Kimber Sp. Jawna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
5
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2023-12-14
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-12-14
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
17172,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
17172,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym.
- Modernizacja i przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów.
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie WRSP położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim i Filii w Zielonej Górze (IV)
- Przebudowa ul. Zatorze
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Pielęgnacja młodych drzew w dzielnicach: Śródmieście, Bielany, Żoliborz, Mokotów, Praga-Północ, Targówek, Białołęka
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
- Usługa wycięcia drzew i wykonania nasadzeń zastępczych
- Budowa drogi gminnej - ul. Tekli Rapackiej w Borzęcinie Dużym
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
więcej: Usługi pozyskiwania drewna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.