Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013222 z dnia 2021-03-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kostki brukowej i innych materiałów drogowych dla Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713804307
1.5.8.) Numer faksu: 713841119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kostki brukowej i innych materiałów drogowych dla Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe7eb80c-64ce-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000820/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kostki brukowej i innych materiałów drogowych dla Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - DOSTAWA KOSTKI, KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY BETONOWYCH: 1) Krawężniki proste o wymiarze 15x30x100cm – 660 szt2) Krawężniki łukowe wypukłe 15x30 o R=8m – 65 m.b.3) Krawężniki łukowe wypukłe 15x30 o R=12m - 15 m.b.4) Kostka maszynowa połówki - 88 m25) Kostka trapezowa do obrabiania studni - 10m26) Krawężniki proste “najazdowe” o wymiarze 15x22x100cm –230 szt.7) Obrzeża 8x30cmx100 – 940 szt.8) Krawężniki przejściowe na obniżenia z 15x30 na 15x22 – 36 sztuk9) Kostka bet, brukowa fazowana prostokątna maszynowa gr. 8 cm (szara) -3580 m210) Kostka betonowa brukowa fazowana prostokątna gr. 8 cm (kolor grafit) - 380 m2Towar dostarczany będzie każdorazowo na paletach, które Wykonawca udostępni Zamawiającemu bezpłatnie. Palety Zamawiający zwróci Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu danej partii towaru.Uwaga: Informacja dotycząca Części I i Części II: Dostarczona kostka brukowa i pozostałe wyroby betonowe muszą spełniać następujące normy: Kostka brukowa - zgodnie z PN-EN 1338:2005 krawężniki i obrzeża - zgodnie z PN-EN 1340:2004, kruszywo - zgodnie z PN-EN 13242:2004 i posiadają wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia w/w dokumentów na etapie realizacji umowy.Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału niż to określono w Załączniku Nr 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia nie więcej niż 20% wartości całego zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - DOSTAWA KRUSZYWA GRANITOWEGO ŁAMANEGO: 1) Kruszywo granitowe łamane 0/31,5 mm - 1500 ton 2) Kruszywo granitowe łamane 0/63 mm - 1000 ton.Uwaga: Informacja dotycząca Części I i Części II: Dostarczona kostka brukowa i pozostałe wyroby betonowe muszą spełniać następujące normy: Kostka brukowa - zgodnie z PN-EN 1338:2005 krawężniki i obrzeża - zgodnie z PN-EN 1340:2004, kruszywo - zgodnie z PN-EN 13242:2004 i posiadają wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia w/w dokumentów na etapie realizacji umowy.Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału niż to określono w Załączniku Nr 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia nie więcej niż 20% wartości całego zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209195,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209195,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209195,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WBM Wytwórnia Betonu Mikołajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931013803
7.3.3) Ulica: Sławoszowice, ul. Szosowa 2a
7.3.4) Miejscowość: Milicz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209195,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115115,7
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135607,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115115,7
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel i Transport Ciężarowy Grzegorz Grześkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410311777
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 11
7.3.4) Miejscowość: Jutrosin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-930
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Handel i Transport Ciężarowy Grzegorz Grześkowiak
jakie przetargi wygrała firma
Handel i Transport Ciężarowy Grzegorz Grześkowiak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115115,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Dostawa zespoleń klasycznych, płyt blokowanych oraz zestawów do zabiegów ortopedycznych
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- REMONT TOALET W BUDYNKU B SZKOŁY TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
- Remont ogrodzenia w Internacie Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
więcej: przetargi w Miliczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.