Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie i administrowanie zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Syców oraz targowiskiem miejskim w Sycowie z podziałem na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24173eba-8d2a-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie i administrowanie zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Syców oraz targowiskiem miejskim w Sycowie z podziałem na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24173eba-8d2a-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046514/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Zarządzanie i administrowanie zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Syców oraz targowiskiem miejskim w Sycowie z podziałem na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości w postaci:1) Nieruchomości stanowiące 100% własność Gminy Syców, w tym:
- budynki mieszkalne o ogólnej powierzchni 5251,53 m2, określone w załączniku nr 1 do umowy,
- budynki użytkowe o ogólnej powierzchni 2147,75 m2, określone w załączniku nr 1 do umowy,
- budynki gospodarcze o ogólnej powierzchni 2774,76 m2, określone w załączniku nr 2 do umowy,
- garaże o ogólnej powierzchni użytkowej 1921,57 m2, określone w załączniku nr 2 do umowy,
- tereny ogródków o ogólnej powierzchni 19648,62 m2, określone w załączniku nr 3 do umowy
- tereny podwórek przyległych do budynków 100 % gminnych o ogólnej powierzchni 57029,00 m2, określone w załączniku nr 6.
2) Nieruchomości we Wspólnotach Mieszkaniowych:
- lokale mieszkalne wraz z pomieszczeniami przynależnymi o ogólnej powierzchni 7813,60 m2, określone w załączniku nr 4 do umowy.
- lokale użytkowe wraz z pomieszczeniami przynależnymi o ogólnej powierzchni 817,55 m2, określone w załączniku nr 4 do umowy.
- tereny podwórek przyległych do budynków Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy o ogólnej powierzchni 38950,00 m2, określone w załączniku nr 7.
Szczegółowy opis zakresu zadań Wykonawcy określa załącznik nr 5 do umowy.
Powierzchnia zasobu określona w § 1 ust. 2 jest zmienna i będzie aktualizowana w trakcie trwania umowy.
Ogólna powierzchnia zasobów komunalnych w trakcie trwania umowy może ulec zmniejszeniu, wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie pomniejszone według obowiązującej stawki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 491401,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie targowiskiem miejskim w Sycowie. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:1) Pobór opłat związanych z prawidłowym funkcjonowaniem targowiska od osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej mogących uczestniczyć w obrocie towarowym,
2) Pobór opłaty targowej od handlujących na targowisku od godz. 7:00 do godz. 11:00
w dniu, w którym prowadzony jest handel, zgodnie z obowiązującym cennikiem opłat targowych oraz pobór opłaty targowej od handlujących przybyłych na targowisko po godz. 11:00, niezwłocznie po rozpoczęciu przez nich sprzedaży. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki działań lub zaniechania osób wyznaczonych do poboru opłat,
3) Wywieszenie w obrębie targowiska w miejscu widocznym obowiązującego cennika opłat targowych i regulaminu targowiska,
4) Zapewnienie ogólnodostępności placu targowego w każdą środę, w okresie wiosenno- letnim od godz. 5:00 do godz. 14:00, a w okresie jesienno- zimowym od godz. 6:00 do godz. 14:00 oraz w piątki i soboty zgodnie z Uchwałą nr XLVIII/418/2022 Rady Miejskiej w Sycowie z dnia 30.06.2022 r. w sprawie wyznaczenia miejsca do prowadzenia handlu oraz regulaminu prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników w wyznaczonym miejscu,
5) Prowadzenie wszelkich spraw związanych z rezerwacją miejsc dla handlujących na targowisku,
6) Utrzymanie czystości i porządku na targowisku i w obiektach towarzyszących, utrzymanie odpowiedniego ich stanu technicznego i sanitarno- higienicznego, okresowej konserwacji placu i urządzeń wynikającej z bieżącej obsługi, zapewnienia właściwego jego funkcjonowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zasadami bezpieczeństwa, odśnieżania terenu placu oraz zwalczania gołoledzi,
7) Ponoszenie kosztów eksploatacyjnych typu: energia elektryczna, woda i kanalizacja, nieczystości stałe,
8) Utrzymanie i konserwacja monitoringu,
9) Utrzymywanie czystości w pojemnikach na odpady z zachowaniem obowiązku segregacji odpadów oraz ich wywozu,
10) Utrzymanie w czystości przyległego bezpośrednio do targowiska terenu oraz chodnika,
11) Utrzymanie w należytym stanie infrastruktury targowiska oraz zieleni na terenie targowiska,
12) W przypadku zniszczenia elementów infrastruktury targowiska lub zieleni w trakcie godzin otwarcia targowiska skuteczne wyegzekwowanie od sprawcy zniszczeń naprawy lub zwrotu kosztów naprawy szkody,
13) W przypadku nieustalenia sprawcy lub nienaprawienia powstałej szkody przez sprawcę, obowiązek takiej naprawy we własnym zakresie i na własny koszt spoczywa na Wykonawcy,
14) Wywiązywanie się z obowiązków dotyczących funkcjonowania i prowadzenia targowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności sanitarno- epidemiologicznych, weterynaryjnych, ppoż.
Szczegółowy zakres zadań zawarty został we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami
4.5.5.) Wartość części: 95121,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549412,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549412,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549412,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sycowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250567724
7.3.3) Ulica: Wrocławska 8C
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549412,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sycowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250567724
7.3.3) Ulica: Wrocławska 8C
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.26.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - podziały
- BZP.271.25.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - rozgraniczenia
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.