eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach VIII edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach VIII edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktura@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach VIII edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95e1004c-2a13-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028845/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach VIII edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach „Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej” obejmujących:
1.1. wymianę nawierzchni chodnika pomiędzy Przedszkolem nr 9 a II LO,
1.2. wymianę nawierzchni chodnika i schodów pomiędzy Kościuszki i 3 Maja,
1.3. wymianę nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 39 do II LO,
1.4. wymianę nawierzchni chodnika na ul. Czapińskiego,
1.5. poprawę stanu nawierzchni drogi poprzez utwardzenie jej fragmentów w rejonie ul. Topolowej i Łęknice,
1.6. utwardzenie nawierzchni nieruchomości w rejonie ul. Topolowej 24 i 26,
1.7. wymianę nawierzchni chodnika w rejonie bloku przy ul. Topolowej 24,
1.8. poprawę stanu nawierzchni drogi ul. Jasnej poprzez utwardzenie jej fragmentów,
1.9. wymianę nawierzchni chodnika pomiędzy blokami na ul. Królowej Jadwigi 27 i Kopernika 42B,
1.10. wymianę nawierzchni chodnika przy ul. Kopernika 42 A i C,
1.11. wymianę nawierzchni chodnika przy ul. 1go Maja 42, 42a i 44,
1.12. wymianę nawierzchni chodnika i schodów za blokami przy ul. 1go Maja 42 i 42a od strony parku,
1.13. wymiana nawierzchni chodnika na ul. 1 Maja,
1.14. wymiana nawierzchni chodnika przy bloku na ul. Morcinka 16,
1.15. wymianę nawierzchni chodnika przy Szkole Podstawowej nr 29,
1.16. utwardzenie nawierzchni nieruchomości w rejonie ul. Morcinka 10, 16, a Szkołą Podstawową nr 29,
1.17. utwardzenie nawierzchni nieruchomości w rejonie bloków przy ul. Tysiąclecia 4 i 8,
1.18. utwardzenie nawierzchni nieruchomości w rejonie bloków przy ul. Tysiąclecia 4 i 6,
1.20. wymianę nawierzchni chodnika i schodów na ul. Cieszkowskiego 6 i 10,
1.21. wymianę nawierzchni chodnika przy ul. Tiereszkowej 5,
1.22. wymianę nawierzchni chodnika wzdłuż bloku przy ul. Piłsudskiego 75 i 77,
1.23. wymianę nawierzchni ciągów pieszych za blokiem przy ul. Dzieci Wrześni 4,
1.24. wymianę nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Florowskiej,
1.25. wymianę nawierzchni jezdni oraz chodnika wraz z wykonaniem przejścia dla pieszych, regulacją studni oraz nasadzeniem niskiej roślinności na skrzyżowaniu ul. Św. Antoniego z ul. Pogoria,
1.26. wymianę nawierzchni chodnika przy bloku na ul. Storczyków 42,
1.27. poprawę stanu nawierzchni drogi poprzez utwardzenie jej fragmentów w ciągu ul. Zagrabie,
1.28. wymianę nawierzchni chodnika przy Al. Zwycięstwa 81,
1.29. wymianę nawierzchni chodnika przy Al. Zwycięstwa 79,
1.30. wymianę nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 37,
1.31. uporządkowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 16 – wymiana istniejących nawierzchni drogowych wraz z zasadzeniem drzew i krzewów oraz umiejscowieniem małej architektury
1.32. wymianę nawierzchni drogi i chodników przy blokach na ul. Królowej Jadwigi 31 i Kopernika 46,
1.33. wymianę nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego w rejonie bloku ul. Wojska Polskiego 70,
1.34. wymianę nawierzchni w rejonie pawilonu przy ul. Kasprzaka 46,
1.35. wymianę nawierzchni parkingu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Tucznawie,
1.36. wymianę nawierzchni chodnika w rejonie ul. Sienkiewicza 4,
1.37. wymianę nawierzchni chodnika w rejonie ul. Sienkiewicza 2,
1.38. wymianę nawierzchni chodnika w rejonie ul. Sienkiewicza 6,
1.39. wymianę nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Wyspiańskiego Szkoły Podstawowej nr 8 do łączenia z ul. 11 Listopada,
1.40. wymianę nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Norwida 27 i 29,
1.41. wymianę nawierzchni chodnika przy ul. Poleśnej,
1.42. wymianę nawierzchni chodnika przy ul. Uthego do ul. Wschodniej,
1.43. wymianę nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Leśnej 3, 5, 7,
1.44. remont drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi pomiędzy budynkami przy ul. Legionów Polskich 107, 109, 111, 113, 115.
Dalsze zapisy w Rozdziale II SWZ.
2. Zakres robót budowlanych dla zadań wymienionych powyżej obejmuje m.in. wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej infrastruktury, wymianę podbudowy, przebudowę /zabezpieczenie/ regulacji urządzeń uzbrojenia terenu, wymianę obrzeży i krawężników, wykonanie nowej nawierzchni z materiałów rozbieralnych lub asfaltobetonowej oraz wykonanie oznakowania drogowego i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z dokumentacją budowlaną.

Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik nr 7 do SWZ- dokumentacja techniczna.

Dalsze zapisy w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5498115,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5498115,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5498115,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST Michał Stajno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492078719

7.3.3) Ulica: Kasprzaka 33

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Wykonanie części robót budowlanych - DROGOPOL sp. z o.o., ul. Siemianowicka 52d; 40-301 Katowice.
2) Wykonanie części robót budowlanych - KOMUNALSYSTEM S.C., ul. Szafirowa 57B/1; 44-121 Gliwice.
3) Wykonanie części robót budowlanych - ATC FREZ Dawid Giełzak, ul. Ks. Prym. A. Hlonda 81/7; 41-933 Bytom,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5498116,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.