eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012726 z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 65-544-39-00

1.5.8.) Numer faksu: 65-543-35-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8698d85-69ec-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002221/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006163/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137820,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze”Opis przedmiotu zamówienia:1. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Górze oraz odbiór i likwidacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy.Tablice wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania Pojazdów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) w przewidywanych ilościach:1) Tablice samochodowe jednorzędowe/ jednorzędowe (w tym zwyczajne, zwyczajne zielone, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 6000 kpl.2) Tablice samochodowe jednorzędowe/dwurzędowe (w tym zwyczajne, zwyczajne zielone, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 100 kpl.3) Tablice do przyczep jednorzędowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe): 300 szt. 4) Tablice do przyczep dwurzędowe(w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe) : 200 szt.5) Tablice motocyklowe(w tym zwyczajne, zwyczajne zielone, tymczasowe, Indywidualne oraz zabytkowe): 600 szt.6) Tablice motorowerowe(w tym zwyczajne, zwyczajne zielone,tymczasowe, indywidualne, zabytkowe): 400 szt.7) Wtórniki wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych: 200 szt.8) Tablice zmniejszone (w tym zwyczajne, zwyczajne zielone) 50 kpl.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:1. Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą wykonawcy dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej bądź mniejszej ilości tablic. w ramach ogólnej wartości umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilości zamawianych tablic nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawnofinansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy.2. Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego każdorazowo do siedziby Zamawiającego.3. Wykonawca każdorazowo dostarcza zamówioną partię towaru własnym transportem na własny koszt po otrzymaniu zamówienia. 4. Ilość dostarczonych tablic, ich rodzaj, a także wyróżniki literowo-cyfrowe będą każdorazowo określone przez Zamawiającego w zamówieniu przesłanym poprzez program do zamawiania tablic.5. Dostawy partii tablic będą dokonywane w trwałych opakowaniach zawierających po 25 kpl. bądź 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji zawartości opakowania w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych.6. Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 14 dni, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.7. Wykonanie wtórników tablic w terminie do 2 dni po otrzymaniu zamówienia.8. Reklamowane tablice Wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 7 dnia od dnia złożenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego. Wszystkie dodatkowe koszty wiązane z reklamacja ponosi Wykonawca.9. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice licząc od daty ich wydania przez Zamawiającego.10. Nieodpłatny odbiór tablic złomowanych i ich kasacji powinien odbywać się przynajmniej raz na kwartał, zgodnie z ustawa o gospodarce odpadami.11. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów.12. Protokolarny odbiór zamówionych tablic oraz tablic przeznaczonych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy wykonawcą a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Dróg.13. Wykonawca winien udzielić co najmniej 30-dniowego terminu płatności, licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonaną i odebraną część przedmiotu umowy.14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać program do zarządzania zamówieniami tablic rejestracyjnych umożliwiający elektroniczne składanie zamówień, program winien być kompatybilny z programem Zamawiającego i posiadać co najmniej następujące cechy:- sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisywania niepoprawnych numerów z uwzględnieniem zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczania określonych typów tablic niedopuszalnych sekwencji cyfr,- automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery,- elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,- obsługa umów z wykonawcami polegającymi na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy,- niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcześniej numerów poprzez weryfikację wcześniej składanych zamówień i wykrycie takiej sytuacji już na etapie tworzenia nowego zamówienia,- obsługa tablic wycofanych polegających na ewidencji numerów tablic wycofanych,- praca na oprogramowaniu w trybie off-line ( baza danych znajduje się u Zamawiającego).Zamawiający posiada aplikacje ETA firmy UTAL.Wymagania techniczne oprogramowania:1. Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie.2. Program powinien posiadać możliwość automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez internet przeprowadzanej bez udziału użytkownika.3. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii.4. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF.5. Możliwość wysyłania formularza zamówień w pliku xml.6. Program powinien działać w odpowiednich systemach Windows w wersjach zarówno 32- jaki 64-bitowych.W przypadku własnego programu umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne, do przedmiotu zamówienia należy dołączyć program testowy wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD-ROM wraz z licencją i opisem oprogramowania, spełniający wymagania określone wyżej, program zostanie przetestowany w trakcie oceny ofert. Wykonawca winien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji w przypadku zmiany w przepisach.Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy i zainstaluje program do zarządzania tablicami rejestracyjnymi celem przetestowania, zapewni przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.Czas trwania zamówienia:Od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169516,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169516,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169516,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695

7.3.3) Ulica: ul. Katarzyńska 9

7.3.4) Miejscowość: Poznań-Gruszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169516,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak
2021-03-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.