Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia zabezpieczającego relikty zabudowy zachodniej pierzei Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pałac Saski sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520764410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MARSZAŁKOWSKA 142
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-061
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@palacsaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacsaski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka celowa Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
przygotowanie i realizacja inwestycji z zakresie odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ulicy Królewskiej w Warszawie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zadaszenia zabezpieczającego relikty zabudowy zachodniej pierzei Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8514c8a-aa2f-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (w trybie podstawowym art. 275 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych) nr DNZP.7.2023, w którym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) i c) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2b84db2b-4a6a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 400.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2354954,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę zadaszenia odsłoniętych reliktów zabudowy zachodniej pierzei Placu Piłsudskiego w Warszawie (pochodzących z okresu od 2 poł. XVII w. do I poł. XIX w.) – położonych na terenie działek ewidencyjnych nr 24/8, 24/9, 24/18 obręb 5-03-04 w Warszawie. Relikty wpisane są do rejestru zabytków decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 626/2007 z dnia 17.05.2007 r.
Relikty zabudowy zachodniej pierzei Placu Piłsudskiego w Warszawie zostały odsłonięte w ramach przeprowadzonych badań archeologicznych.
Wykonanie zadaszenia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie dwóch niezależnych, prefabrykowanych konstrukcji metalowych zadaszenia z pokryciem z membrany PVC.
Zadaszenie nr 1 obejmować będzie obszar odsłoniętych reliktów po północnej stronie od Grobu Nieznanego Żołnierza z dojazdem od strony ul. Wierzbowej.
Zadaszenie nr 2 obejmować będzie obszar odsłoniętych reliktów po południowej stronie od Grobu Nieznanego Żołnierza z dojazdem od strony ul. Królewskiej.
Zadaszenie ma na celu ochronę zabytków przed niekorzystnym działaniem opadów atmosferycznych.
Zadaszenia zabezpieczać mają obszar reliktów wpisanych do rejestru zabytków z uwzględnieniem powiększenia obszaru o minimum 1,0 m z każdej strony celem zabezpieczenia reliktów przed zacinaniem deszczu i śniegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2896594,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2896594,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2896594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protan Elmark Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773055780
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 17
7.3.4) Miejscowość: Dębno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-060
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
INVEST-KOP Krzysztof Górski - wykonanie niezbędnych prac związanych z przygotowaniem terenu do posadowienia dwóch zadaszeń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2896594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
więcej: Wyroby konstrukcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.