eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Oddziale ZUS w Koszalinie i podleg³ych Inspektoratach



Og³oszenie z dnia 2022-01-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Oddziale ZUS w Koszalinie i podleg³ych Inspektoratach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD UBEZPIECZEÑ SPO£ECZNYCH

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600435

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Fa³ata 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-434

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943485514

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_koszalin@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego oraz zarz±dzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


ubezpieczenia spo³eczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Oddziale ZUS w Koszalinie i podleg³ych Inspektoratach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47dbcaf7-3892-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00012428

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000352/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Oddziale ZUS w Koszalinie i podleg³ych Inspektoratach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00251319/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 170000/271/1/2021-ZAP

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 2045479,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Oddziale ZUS w Koszalinie i podleg³ych Inspektoratach.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do Projektowanych postanowieñ umowy.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia, tj. obejmuj±cych ochronê fizyczn± osób i mienia oraz monitoring systemów alarmowych w obiektach ZUS realizowan± w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie niezastrze¿onej czê¶ci zamówienia Podwykonawcy w zakresie dzia³ania grup interwencyjnych.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2577716,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2577716,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2577716,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Szabel Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony Mienia „Discretio” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331297268

7.3.3) Ulica: Morska 11

7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-212

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

„STEKOP” Spó³ka Akcyjna z siedzib± w Warszawie, ul. Mo³dawska 9.
Dzia³anie grupy interwencyjnej w Inspektoracie ZUS w Wa³czu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2577716,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy - 24 miesi±ce od daty zawarcia umowy, nie wcze¶niej ni¿ od 1 marca 2022 r. (od godz. 0:00).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.