eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Zabrzu Sp. z o.o. w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matejki 6

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Zabrzu Sp. z o.o. w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2f0bc8b-9431-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536362

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP/19/XI/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy:
Część 1:
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart flotowych oraz z możliwością gotówkowego zakupu paliw zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego – do samochodów, maszyn i urządzeń technicznych. Zakupem objęta będzie benzyna bezołowiowa Pb 95 (szacunkowo w ilości 7 500 l łącznie, w tym 1 000 l w ramach prawa opcji) oraz benzyna bezołowiowa Pb 98 (szacunkowo w ilości 500 l), a także olej napędowy (szacunkowo w ilości 28 000 l łącznie w tym 7 000 l w ramach prawa opcji).
3. Wskazane powyżej wskaźniki są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego.
4. Minimalne dostawy w okresie obowiązywania umowy wynoszą:
- Benzyna bezołowiowa – 3 500 l,
- Olej napędowy – 3 000 l.
5. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 1 000 l oraz oleju napędowego w ilości do 7 000 I w przypadku gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem rodzaju i ilości paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
6. Zakup paliw będzie dokonywany w stacjach paliw należących do sieci stacji wskazanych przez Wykonawcę na terenie całego kraju.
7. Zakup paliw odbywać się będzie bezpośrednio do baków samochodów, a w ilościach potrzebnych do maszyn i urządzeń - transportem własnym Zamawiającego do specjalnych pojemników lub kanistrów.
8. Minimalna ilość jednorazowo zakupionego paliwa wyniesie 10l, zaś maksymalna - 200l.
9. Paliwa powinny spełniać wymagania określone w Obwieszczeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2023 poz. 1314) oraz w europejskich normach posiadających swoją polską implementację, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
10. Wykonawca wyda Zamawiającemu 3 szt. zabezpieczonych kodem PIN kart flotowych lub równoważnych, wystawionych na okaziciela.
11. Wykonawca zobowiązuje się wydać na żądanie Zamawiającego dodatkowe karty umożliwiające tankowanie, w szczególności w przypadku zniszczenia lub zgubienia karty bez pobierania dodatkowych opłat.
12. Wykonawca przekaże bezpłatnie dostęp do indywidualnie dedykowanego serwisu internetowego, na którym Zamawiający będzie mógł na bieżąco śledzić dokonane transakcje, jak również blokować karty bądź zamawiać nowe.
13. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie w dwóch okresach rozliczeniowych: od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
14. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury. W przypadku płatności gotówką należność regulowana będzie tego samego dnia na podstawie wystawionej faktury.
15. Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza możliwość zmiany cen paliw.
16. Dostawy paliw nastąpią w okresie: 366 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do 31.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 239750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy transportem własnym opału, tj. ekogroszku (workowanego po 25 kg) w ilości szacunkowej 20 ton (w tym 12 ton w ramach prawa opcji) dla potrzeb MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.; Boisko Sportowe w Zabrzu, ul. Żniwiarzy 16.
2. Dostarczony opał ma być suchy, nie oblodzony (w okresie zimy). W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
3. Opał będzie dostarczany sukcesywnie w okresie: 366 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do 31.12.2024 r., w terminie dwóch dni roboczych od dnia zawiadomienia (przekazanego Wykonawcy mailem lub faksem) przez Zamawiającego, w ilości przez niego określonej.
4. Opał dostarczany będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach do 7:00 do 14:00.
5. Minimalna wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy – obniżenie wielkości zamówienia zgodnie z zapisami wskazanymi we wzorze umowy.
6. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) w ilości do 12 ton w przypadku gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem rodzaju i ilości paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
7. Do każdorazowej dostawy Wykonawca dostarczy kwit wagowy, dla każdej dostawy bezwzględnie należy dostarczyć dokument potwierdzający, że dostarczany opał posiada następujące parametry:
- kaloryczność co najmniej 27000kJ/kg,
- granulat od 5 do 25 mm,
- zawartość popiołu nie więcej niż 8%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,7%.
8. Opał dostarczony może być tylko wraz ze świadectwem jakości, atestem, certyfikatem, wynikami badań próbek węgla, wystawionym przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia.
9. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
10. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia i wskazania we własnym zakresie (własnym staraniem i na własny koszt) punktu pomiaru ilości dostarczanego opału (wagi) w promieniu do 10 km od siedziby MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o., aby umożliwić kontrolę ilości (wagi) dostarczanego towaru. Kontroli dokonać może Zamawiający lub osoba przez niego upoważniona przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty na niniejszą część zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27970,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27970,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27970,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSIL Zdzisław Dzieciuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451638469

7.3.3) Ulica: Handlowa 2c

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11188,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy nie obejmuje opcji przewidzianych przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.