Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266235/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00277833/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola nr 74 przy ul. Wolskiej 79 w Warszawie – numer postępowania: 43/ZP/21.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola nr 74 przy ul. Wolskiej 79 w Warszawie – numer postępowania: 43/ZP/21.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b469caec-420e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do przedszkola przy ul. Wolskiej 79, w ramach realizacji zadania pn.: „Rozbudowa przedszkola Nr 74 przy ul. Wolskiej 79”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266235/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 43/ZP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320675,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia przedszkola nr 74 przy ul. Wolskiej 79 w Warszawie. Realizacja zadania obejmuje wyposażenie pomieszczeń przedszkola nr 74 w zakresie:
a) dostawy wyposażenia biurowego i przedszkolnego;
b) montażu wyposażenia biurowego i przedszkolnego wraz z ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach;
c) usunięcia zbędnych opakowań z terenu przedszkola nr 74, wraz z ich prawidłową utylizacją.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotu zamówienia określają:
a) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części gdyż w przypadku podziału dostaw mebli do obiektu przedszkola nr 74 taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części dostaw przedmiotu zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, ponieważ przedmiot zamówienia jest jednorodny. Dodatkowo wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
4) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 394.431,27 zł.
5) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia do 36 miesięcy.
Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
6) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39130000-2 - Meble biurowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141300-5 - Szafy
39143116-2 - Łóżeczka
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39531000-3 - Dywany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266293,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667078,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266293,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE „AKMA” PODSTAWSKI ZBIGNIEW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912
7.3.3) Ulica: ul. Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266293,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Zakup wyposażenia wzbogacającego potencjał dydaktyczny 6 szkół w ramach projektu "Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski"
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Sprzęt gimnastyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.